fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Kako se pravi GLOBALNA KAMPANJA? / Igor Božović, Carlsberg Group / ŽIŠKA podkast #195

Za ovu epizodu zapucao sam preko celog kontinenta. Spakovao sam mikrofone i dodatni telefon u ranac, objašnjavao se sa švedskim carinicima, vukljao 15 kila na leđima kroz Kopenhagen i iskopao starog kolegu koji je nekada radio isto što i ja… 
Igor Božović i ja smo pre nekih 8 godina bili Digital Account Direktori u Executive Group. Od tada, ja sam osnovao agenciju u Srbiji, a Boža je otišao za Berlin. Ja sam počeo podkast, a Boža je prešao u Kopenhagen u Carslberg Group. Ja često radim na lokalizaciji, a Boža radi na globalnim kampanjama.
Ako vodite lokalni brend, sigurno vas zanima kako je raditi taj isti posao, samo sarađivati sa Madsom Mikelsenom. Ako radite u advertajzingu kod nas, sigurno vas zanima kako razmišljaju oni ljudi koji nam šalju “Toolkit” prezentacije od 300 slajdova: zašto se to tako radi, o čemu sve mora sa se misli kada se pravi kampanja za CEO SVET itd. 

Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs