fbpx

Nikola Stanišić je osnivač i direktor firme Stanišić Bio, koja je poznata po svom brendu Šumska tajna, unikatnim namazima od šumskih organskih pečuraka.

Posle samo godinu i po dana zvaničnog poslovanja, Šumska tajna se prodaje u Srbiji u oko 500 ritejl objekata, a proizvodi su stigli i na pet inostranih tržišta, od kojih je jedno i Amerika, gde posluju direktno sa gigantom Amazonom, a dogovoren je već i izvoz na kinesko tržište.

Kako je došlo do pokretanja celokupnog posla, koje su lekcije naučene prodajući proizvod na pijaci, koliki značaj su imali projekti USAID-a, PKS-a, Erasmus-a i drugih, kao i kako da konkurišete sa svojim kompanijama za iste, koji su izazovi brzog rasta, kako je preko fejsbuk grupe „Ja, Preduzetnik“ došlo do pronalaženja distributera u Kini, šta je morao da menja kod sebe od kada je postao preduzetnik i još mnogo toga, od jednog izvanrednog mladog čoveka, Nikole Stanišića, o čijim ćemo uspesima u budućnosti sigurno imati još puno prilika da čujemo.

Ostavite odgovor

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *