fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Čovek iza Munchmallow brenda otkriva: kako neuspeh može da znači napredak?

U 299. epizodi Pojačala, Ivan Minić razgovara sa Ivanom Žagarom, poznatim stručnjakom u oblasti brend menadžmenta, koji je ostavio dubok trag u FMCG industriji kroz rad na brendovima poput Munchmallow i Frikom. Kroz otvoren i inspirativan dijalog, Ivan Žagar deli priču o svom profesionalnom putu, izazovima koje je savladao i lekcijama koje je naučio.
Epizoda pokriva teme poput razvoja brenda Munchmallow i njegovih kultnih kampanja, ali i dublje lične priče o tome kako je neuspeh u karijeri kontrolora letenja usmerio Žagara ka marketingu. Takođe, osvrće se na značaj mentora, kreativnosti u poslu i očuvanja integriteta brendova.
Ivan Minić i njegov gost istražuju i važnost rada s mladima, prilagodljivost u industriji, te razliku između održavanja tradicije i uvođenja inovacija. Ova epizoda je pravo mesto za sve koji žele da čuju iskrene uvide o marketingu, profesionalnim izazovima i ljudskim vrednostima koje vode do uspeha.

Teme u epizodi:
– Najava razgovora
– Početak razgovora
– Kad porastem biću
– Uticaj na mlade
– Životne i formalne škole
– Početak u marketingu
– Zanimljivi projekti
– Prelazak u Jaffu
– Promene su rizik
– Klasika vs. novi proizvodi
– Partneri koji prave razliku
– Strani brend postao naš
– Nove pobede

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/4gYKNKs

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN