
Čovek iza Munchmallow brenda otkriva: kako neuspeh može da znači napredak?
U 299. epizodi Pojačala, Ivan Minić razgovara sa Ivanom Žagarom, poznatim stručnjakom u oblasti brend menadžmenta, koji je ostavio dubok trag u FMCG industriji kroz rad na brendovima poput Munchmallow i Frikom. Kroz otvoren i inspirativan dijalog, Ivan Žagar deli priču o svom profesionalnom putu, izazovima koje je savladao i lekcijama koje je naučio.
Epizoda pokriva teme poput razvoja brenda Munchmallow i njegovih kultnih kampanja, ali i dublje lične priče o tome kako je neuspeh u karijeri kontrolora letenja usmerio Žagara ka marketingu. Takođe, osvrće se na značaj mentora, kreativnosti u poslu i očuvanja integriteta brendova.
Ivan Minić i njegov gost istražuju i važnost rada s mladima, prilagodljivost u industriji, te razliku između održavanja tradicije i uvođenja inovacija. Ova epizoda je pravo mesto za sve koji žele da čuju iskrene uvide o marketingu, profesionalnim izazovima i ljudskim vrednostima koje vode do uspeha.
Teme u epizodi:
– Najava razgovora
– Početak razgovora
– Kad porastem biću
– Uticaj na mlade
– Životne i formalne škole
– Početak u marketingu
– Zanimljivi projekti
– Prelazak u Jaffu
– Promene su rizik
– Klasika vs. novi proizvodi
– Partneri koji prave razliku
– Strani brend postao naš
– Nove pobede
Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa
Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/4gYKNKs
Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG
Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o
Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN