fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Zašto ne koristimo intelektualni kapital iz dijaspore? : : Lazar Džamić : : Još podkast jedan 002

Lazar Džamić je jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega.

Biografija Lazara Džamića je veoma bogata. Jedan je od naših najpoznatijih kolumnista u domenu marketing komunikacija. Predavač je na katedri za digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije FMK Singidunum univerziteta, pisac je brojnih knjiga i nekadašnji kreativni strateg agencije Google Zoo, koja unutar Gugla pomera granice kreativnosti radeći za najveće svetske brendove.

Posle 15 godina života u Londonu vratio se u Srbiju pre 5 godina. U ovih pet godina objavio još nekoliko fenomenalnih knjiga (Advertising (p)Age, Cvjećarnica u Kući cveća, Čaj od šljiva, Putevi pored znakova).   Učestovao je na brojnim događajima, uključujući i konferenciju wwvrsac: živi lokalno – radi globalno koju sam organizovao sa svojim prijateljima. Pomogao je i savetovao mnoge na domaćoj i svetskoj sceni. Njegovi brojni saveti za marketing kroz sadržaj (content marketing) je sigurno uticao na domaće marketing profesionalce. 

Poznaje jako mnogo naših stručnjaka širom sveta, vrhunskih u svojim oblastima delovanja koji su u samom vrhu na svetskom nivou. Smatra da se, danas, naš najveći intelektualni kapital nalazi u dijaspori, da je to istovremeno i naša najveća šansa, ali i najveća tragedija jer se ne koristi dovoljno.   Svake nove godine imali smo običaj da se sretnemo na kafi, pretresemo šta je obeležilo prethodnu, i mozgamo šta će obeležiti sledeću godinu. Često mi je bilo žao što tim kafama ne prisustvuju i drugi ljudi. Te kafe su bile i inspiracija za pokretanje ovog podkasta. 

Umesto kafe sa njim ove godine – Još podkast jedan i Lazar Džamić.

Ako želite da ovaj razgovor vide i drugi, preporučite nas svojim prijateljima. Hvala unapred i uživajte!

 – – –

Još podkast jedan je podkast Ivana Ćosića u kojem sa svojim prijateljima razgovara o aktuelnim stvarima iz svakodnevice i poslovnog okruženja.