fbpx

Remarker

Hosted ByVladimir Cerić, Biljana Srbljanović, Vukoman Strnjačević, Mia David

REMARKER je novi medij.
REMARKER podstiče kritičku debatu o ključnim društvenim pitanjima.
REMARKER odgovorno analizira činjenice.
REMARKER preispituje fenomene savremenog društva.
REMARKER brani demokratiju, slobodu izražavanja i pravo na kritiku.
REMARKER informiše i obrazuje nove generacije.
REMARKER podstiče upotrebu i razvoj novih tehnologija u oblasti medija.

ZADOVOLJSTVO U TEKSTU – Kako objasniti Marinu mrtvom zecu

Današnja epizoda „Zadovoljstva u tekstu“ pod nazivom „Kako objasniti Marinu mrtvom zecu“, traje čitavih pola sata duže nego što je uobičajeno, i opet nismo stigli ništa da kažemo. Biljana Srbljanovic i Vladimir Cerić nekoliko puta su posetili izložbu „Čistač“ Marine Abramović, u beogradskom MSU, i oduševljeno prenose svoje utiske. Umesto da napišemo o čemu smo govorili, reći ćemo samo da nismo ni dotakli mnogo važnih radova, kao što je „Tomine usne“, cela re-performans instalacija „Sedam lakih komada“, ništa o Japanu, o kristalima, o predstavi „Život i smrt Marine Abramović“ Boba Vilsona, sa samom Marinom i Vilijamom Defoom, i još važnije – predivnim Entonijem iz „Hercules and the love affair“ (psssst, dokumentarac o predstavi „ima da se nađe“), nismo stigli o iskustvu gledanja „Kuća s pogledom na okean“ u prvom izvođenju, kad je bio teleskop u galeriji, ni o poređenju Marininog rada sa Bil Violom, Sam Tejlor Vud, samim Bojsom i drugim velikanima umetnosti druge polovine i kraja 20. veka. Nismo stigli ništa, a pričali smo sve.
Ako vam se dopada, lajkujte, šerujte i šaljite, i recite nam da li hoćete još?

Ostavite odgovor

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *