fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Selma Selman: likovna, medijska i konceptualna ili performativna umetnica, Agelast 199

Podržite me na Patreonu: https://www.patreon.com/agelast

Jednokratne donacije kanalu: https://www.paypal.me/agelastpodcast

Kripto donacije: BTC: 1BdrToPVPRbMtzPkdX8z3wviTHZZyzqD7w

ETH: 0xe189975f215102DD2e2442B060D00b524a608167

FB: https://www.facebook.com/galebnikacevic

Instagram: https://www.instagram.com/agelast_/

Twitter: https://twitter.com/GalebNikacev

A1: https://a1.rs/privatni

Legend WW: https://www.legend.rs/

Naša gošća ove nedelje je likovna, medijska i konceptualna ili performativna umetnica Selma Selman, iz Bihaća, koja živi i stvara na relacijama od Njujorka i  Amsterdama do Berlina. Radi u raznovrsnim klasičnim i savremenim medijima, tehnikama i tehnologijama, ali ono što istražuje kroz svoj rad duboko se temelji na problemu identiteta, percepcije identiteta, te poziciji Roma, žena u procesu emancipacije, jer i sama dolazi iz okruženja u kojem je veoma dobro upoznala životne okolnosti zajednice koja se vekovima nalazi na društvenoj margini. Opisati njenu umetnost nekome ko se sa njome nije sreo ranije, nije lak zadatak. U svojim radovima, neretko, poseže za procesom dekonstrukcije i destrukcije, a u tom procesu preuzima elemente društvenih stereotipa i diskriminacije i koristi ih kao alat, sredstva za rad kojim transformiše identitet i percepciju identiteta. Pored toga, osnivačica je i fondacije koja nosi naziv „Marš u školu” koja finansira romsku decu, pre svega devojčice i pomaže im u radu i stasavanju kroz obrazovni sistem.

Audio: Marko Ignjatović

Instagram:

Galeb Nikačević Hasci-Jare: https://www.instagram.com/agelast_/

Sandra Planojević: https://www.instagram.com/run_lola_run_7/

Audio: Marko Ignjatović

Instagram:

Galeb Nikačević Hasci-Jare: https://www.instagram.com/agelast_/

Sandra Planojević: https://www.instagram.com/run_lola_run_7/