fbpx

U trećem javljanju iz izlolacije Ivan priča o tome kakav je značaj digitalne tranformacije, zašto su korisničko iskustvo i briga o klijentima izuzetno važne stavke u poslovanju. Saznajte na konkretnom primeru koji su problemi sa kojima se jedan ecommerce može sresti i kako ih možete rešiti i poboljšati svoje poslovanje.

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/2xv23a8

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Slušajte nas na:
SoundCloud: http://bit.ly/2se8AQ8
iTunes: https://apple.co/2AKgRQA
Google Podcasts: http://bit.ly/2RBp8kr

Ostavite odgovor

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *