fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Tema brenda i brendiranja često se pominje u stručnim i onim, malo manje stručnim krugovima, te se priča i raspreda šta jeste a šta nije brend, kako se neki proizvod ili usluga brendira… Za nas je ovo veoma važna tema i zato smo želeli da o njoj pričamo sa nekim ko se ovom tematikom profesionalno bavi, ko vlada teoretskim i praktičnim znanjem i ko se na dnevnom nivou u praksi bavi edukacijom i savetovanjem privrednika i preduzetnika na ovu temu. Branka Novčić Korać, vanredna profesorka na FON-u i jedan od osnivača konsultantske kuće Marketing Biznisa Learning LAB bila je sagovornik u ovoj epizodi, te smo iskoristili priliku i sa Brankom popričali o svim temama koje nas muče, a vezane su za brend i brendiranje: Šta jeste a šta nije brend, čime zapravo upravljajmo u brendiranju, kako je digital promenio brendiranje i percepciju brenda danas? O svemu ovome, ali i još dosta toga smo pomenuli u ovom veoma edukativnom razgovoru koji daje odgovore na mnoga pitanja.

Branka Novčić Korać, profesor @ FON, Co-Founder @ Marketing Biznisa
https://www.linkedin.com/in/brankanovcic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Brankin background i kako se ona našla u svetu digitala
– Šta brend jeste, a šta brend nije
– Da li marketinška struka danas nosi određeni nivo odgovornosti za stanje u struci
– Koliko su konzumerizam i digital promenili percepciju brenda
– Kako danas jedan brend da bude poseban i drugačiji?
– Stav i vrednosti brenda i današnje generacije
– Izazovi i budućnost brendiranja
– Važnost edukacije
– Zaštita brenda
– Da apostrofiramo za kraj

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Usluge Raiffeisen banke za stanovništvo koje preporučujemo: https://bit.ly/3wYaKYM
Usluge za mala i srednja preduzeća Raiffeisen banke koje preporučujemo: https://bit.ly/4ac2pir
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „Uticaj | Psihologija ubeđivanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/