
Podržite me na Patreonu: https://www.patreon.com/agelast
Jednokratne donacije kanalu: https://www.paypal.me/agelastpodcast
Kripto donacije: BTC: 1BdrToPVPRbMtzPkdX8z3wviTHZZyzqD7w
ETH: 0xe189975f215102DD2e2442B060D00b524a608167
FB: https://www.facebook.com/galebnikacevic
Instagram: https://www.instagram.com/agelast_/
Twitter: https://twitter.com/GalebNikacev
Mazda:
1. Web: https://www.mazda.rs
2. Facebook: / mazdasrbija
3. Instagram: / mazda.rs
Naš novi gost je Marko Miletić, glavni i odgovorni urednik portala Mašina.
U vreme kada je poverenje u medije, posebno tradicionalne medije, najniže u istoriji i kada je reputacija medijskih radnika srozana, postavlja se pitanje, ne samo ko želi da se bavi vestima, već kako i na koji način da to urade. Kreiranje poverenja, izbegavanje poslovnih modela koje favorizuju društvene mreže i algoritmi stavlja vesti u vrlo nezavidnu poziciju. Pitanje javnog interesa ne bi smelo da podleže komercijalnim vrednostima tržišta, jer onda ne bi bilo javni interes. Ali postavlja se pitanje — kako?
Mašina portal je nedavno proslavila 10 godina postojanja, a povod za njihovo gostovanje je, pored razgovora o medijima i budućnosti medija i fantastičan posao koji su uradili i rade tokom tri meseca studentskih protesta.
Instagram:
Galeb Nikačević Hasci-Jare: https://www.instagram.com/agelast_/
Sandra Planojević: https://www.instagram.com/run_lola_run_7/
Audio: Marko Ignjatović
Instagram:
Galeb Nikačević Hasci-Jare: https://www.instagram.com/agelast_/
Sandra Planojević: https://www.instagram.com/run_lola_run_7/