fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Gost treće emisije DigiTalk podcast bio je Vlada Zarić, istaknuti profesionalac i čovek od velikog autoriteta u marketinškoj zajednici. Sa svojim bogatim višedecenijskim iskustvom, Vlada je u razgovoru dao svoj osvrt na marketinšku industriju, šta se sve promenilo u poslednjih dvadeset godina, a šta je ostalo isto. Osvrnuli smo se u razgovoru na to gde se nalazi srpsko tržište digitala u odnosu na region i globalno, te da li je proteklih godinu dana bila šansa za našu industriju i kako je pandemija uticala na tržište.

Glavni deo razgovora sa Vladom se bavio jednom relativno novom tehnologijom, dinamičkom optimizacijom kreative (Dynamic Creative Optimisation – DCO), odnosno demokratizaciji marketinga. Ova tehnologija nam omogućava da odluku o kreativnim rešenjima donose upravo kupci/konzumenti naših usluga na osnovu svojih preferencija, a da nam tehnologija u svemu tome pomaže. Osim opisa same tehnologije, prednosti i mogućnosti, Vlada se osvrnuo i na prepreke koje onemogućavaju veću primenu ove tehnologije u industriji, kod nas, ali i globalno.

Poslednji deo razgovora posvetili smo edukaciji tržišta, kako samih ljudi koji rade u marketinškoj industriji, tako i onih sa strane brendova i kompanija. Na kraju smo zajedno došli do zaključka da je digitalni marketing i dalje marketing, te da i u digitalu važe osnovni principi i postulati marketing.

Teme u podkastu:
– Predstavljanje
– Šta se sve promenilo u poslednjih dvadeset godina na marketinškom tržištu, a šta je ostalo isto? Odnosi klijent-agencija?
– Gde se nalazi naše tržište digitala u odnosu na region i globalno?
– Da li i kako su okolnosti proteklih godinu dana uticale na industriju? Da li je period Korone bila šansa za industriju ili…
– Demokratizacija marketinga: dinamička optimizacija kreative (Dynamic Creative Optimisation)
– Primeri primene tehnologije DCO
– Šta je prepreka da se DCO danas više koristi?
– Da li će sami korisnici/potrošači biti ti koji će naterati agencije i brendove da se okrenu ovakvim i sličnim tehnologijama koje faktički personalizuju i približavaju oglasne poruke potrošačima?
– Edukacija tržišta
– Da li i zašto postoji toliko sujete u marketinškoj industriji kod nas?
– Zaključci i saveti
– Paripatetičari

Pratite Vladimira Zarića na Linkedinu – https://www.linkedin.com/in/vladimir-zaric/

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs