fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Korisničko iskustvo i podrška kupcima u digitalnom biznisu I Jelica Babić I DigiTalk EP 123

Marketinška zajednica je fokusirana najviše ka oglašavanju i digitalnom marketingu, dok je polje “egzekucije” i iskustva koje pružamo kupcima kroz vreme donekle zapostavljeno. U ovoj epizodi probaćemo da objasnimo koliko je važno iskustvo i podrška kupcima, posebno kod digitalnih biznisa. Na koji način se mogu optimizovati marketinški budžeti ukoliko se okrenemo moći postojećih kupaca. Kako zadobiti poverenje kupaca vrednosću koju pružamo, graditi odnose i biti najbolji kada je to najpotrebnije – kroz kontinuiranu podršku. Na sve ove teme, razgovarali smo sa Jelicom Babić, osnivačem agencije Forte konsalting, višedecenijskim stručnjakom u ovoj oblasti.

Jelica Babić, CEO and Founder @ Forte Consulting
https://www.linkedin.com/in/jelicababic/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Jelicin background i karijerni put
– Zašto su CX i delivery važni?
– Koje to ključne elemente customer experience-a i customer relationship managementa treba da pokrijemo?
– Podaci kao osnova i poznavanje kupca
– Personalizacija i relevantnost kao ključ uspeha
– Loyalty programi
– Komunikacija i emocionalna povezanost sa kupcem
– Uloga Customer supporta u digitalnom biznisu
– Kako gradimo kanale podrške za naš brend/proizvod/uslugu?
– Na koji način proces automatizacije može da pomogne?
– Kako Customer service može da pomogne organizaciji?
– Kako se meri uspešnost Customer servisa?
– Koji su to industrijski trendovi u Customer Service-u?
– Da li danas startup-i shvataju značaj customer servisa?

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

1. Pokrovitelj podkasta:
MTS – https://mts.rs/

2. Partneri podkasta:
– Projekat Srbija inovira – https://srbijainovira.rs/
– OTP banka – https://www.otpbanka.rs/
Nova mBanking aplikacija OTP banke:
Google play – https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.newfrontier.iBanking.mobile.SOG.Retail&hl=en
App store – https://apps.apple.com/app/soge-m-bank/id803935073?ls=1

– kompanija Mastercard – https://www.mastercard.rs/sr-rs.html
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

3. Prijatelj podkasta:
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige ‘’Pravilo 10x’’ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/