fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Send us a Text Message.

Posebna priča je o revidiranju historije i značaju iste kao odgojne komponenente u društvu. Profesorica nam govori i koji izazov joj je bio da zamijeni učionicu kancelarijom Instituta za razvoj preduniverzitetskog obrazovanja (IRPO), o aktivnostima IRPO-a, inkluziji, reformi obrazovanja, odnosu privrede i obrazovanja kao i o brojnim drugim temama.

Pogledajte novo izdanje podkasta „Razvedravanje“ i poslušajte šta o odgoju i obrazovanju misli profesorica Azerina  Muminović, viši saradnik u IRPO-u.

Ona ističe da se često susreće sa tezom da je historija rutinsko učenje datuma, godina i tako dalje.

„Historija jeste sama po sebi pamćenje, anravno, ali na jedan suptilniji i drugačiji način. Zapravo ja mislim da je ispitivanje, učenje djece svim tim godinama odraz nesigurnosti onih koji uče. Dakle, historija nisu samo datumi, to je nauka, društvena nauka, u kojoj djeca terba da razvijaju sasvim druge vještine, a ne samo pamćenje“, kazala je Azerian između ostalog.

Support the Show.

Čitajte nas na: https://www.oslobodjenje.ba FB :https://www.facebook.com/oslobodjenjeba IG: https://www.instagram.com/oslobodjenj… Twitter: