Miris je najmisterioznije čulo. Malo znamo o tome kako radi, ali znamo koliko može da utiče na nas: da nas transportuje u prošlost, da nas pogura da se zaljubimo ili čak i da pozicionira proizvod. Parfem je čovekov pokušaj da kontroliše tu misteriju, a naša današnja gošća je parfimer: ona plete tu priču.
Zaga Čolović je parfimerka koja je radila sa Carslberg Srbija, Philip Morris International, Virgin Entertainment i DetchkoTzar.
(00:00) Uvod
(10:16) Šta registrujemo kao prijatne mirise?
(15:25) Kako se pravi parfem, egzotični sastojci, abergris, čudni mirisi
(25:45) Možeš li da razviješ čulo mirisa? Zašto mirisi pokreću nostalgiju?
(30:37) Afrodizijaci, feromoni, privlačnost, samopuzdanje i seksipil
(36:38) Najskuplji i najekskluzivniji parfemi
(40:40) Parfemi i poznati: Marilin Monroe, Jonny Depp, Rihanna, Halid Bešlić, Jana Dačović
(45:05) Scent marketing / mirisni marketing
Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs