
🎧 Imaš loš internet? Kako da rešiš problem sa provajderom? | TeleSrbija podcast 🎧
Internet provajderi su zanimljiva “zverka”. Kada sve radi kako treba, mi potpuno zaboravimo da oni postoje. Internet radi u pozadini i van vidokruga su nam svi ti uređaji i infrastruktura neophodni da naš dom bude povezan na globalnu mrežu kvalitetnom i superbrzom konekcijom. Ipak, problemi se događaju.
Kod nekoga češće, kod nekoga ređe, ali nije pitanje da li – nego kada će se neki problem desiti. Kada se problem desi, često se osećamo beznadežno. Prijavili smo problem putem call centra, prošlo je dan-dva ali problem nije rešen. Ipak, nije sve tako crno. Internet provajderi su na našoj strani, iako to možda ne izgleda uvek tako. Zato, u ovoj epizodi TeleSrbija podcasta, Dijana i Milan objašnjavaju na koji način možete najlakše, najbrže i najbezbolnije da rešite probleme koje imate sa operatorom, čak i u situacijama kada komunikacija isprva zakaže i dese se neprijatna odlaganja.
Budući da proces otklanjanja smetnji može da bude dugotrajan i zahteva napore i sa strane korisnika, važno je da znamo i na koji način regulatorno telo i Ministarstvo informisanja i telekomunikacija mogu da pomognu u rešavanju problema.
Ne propustite ovaj zanimljiv razgovor, pretplatite se na naš kanal i aktivirajte zvonce kako ne biste propustili nijednu novu epizodu TeleSrbija podcasta!
Voditelji
Milan Kragujević je glavni i odgovorni urednik kao i osnivač portala TeleSrbija, stručnjak za IKT i entuzijasta za nove tehnologije. Dijana Milutinović je komunikolog sa više od 15 godina iskustva, posvećena IT sektoru i novim tehnologijama.
O portalu
TeleSrbija je vodeći telco news portal u Srbiji i regionu, i predstavlja jedini ovakav stručni medij u Srbiji, sa posvećenom publikom i pažljivo izgrađenim autoritetom. Prateći svetske i domaće trendove u svetu telekomunikacija, mi izveštavamo pravovremeno, tačno i nepristrasno.