fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Naši gosti u trećoj epizodi Game Dev Burrito Podcasta su Nikola Stojanović (Lead UI Artist) i Filip Radovanović (Lead Programmer). Iako sada rade na raličitim projektima, najveći deo svoje karijere u Ubisoftu proveli su kao članovi Exposition tima na Ghost Recon Breakpointu. Pričali smo o tome šta zapravo rade članovi „Expo“ tima, kako izgleda svakodnevna saradnja artista i programera, ali i o izazovima sa kojima su se suočavali i lekcijama koje su naučili radeći na ovako velikom projektu!

Zapratite nas i na/ Follow us on:

Facebook: https://www.facebook.com/UbisoftBelgrade/

Instagram: https://www.instagram.com/ubisoftbelgrade/

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ubisoft-belgrade

Teme koje smo pokrili u ovoj epizodi:

0:00 – Upoznajte naše goste – Nikolu Stojanovića i Filipa Radovanovića.

08:46 – Kako se priprema portfolio za UI Artist poziciju?

11:24 – Saradnja artista i programera.

16:37 – Šta sve radi UI artist u Ubisoftu? Da li ima i neke UX zadatke?

21:07 – Koliko vam je značio rad sa iskusnijim kolegama iz Pariskog studija?

25:35 – Počeci UI Art tima u Beogradu.

33:08 – Ghost Recon Breakpoint Charactersmith.

37:25 – „Posao jednog artista se ne završava samo na artu“.

40:38 – Ghost Recon Breakpoint Gunsmith

43:15 – Reference su važne, ali je svaka igra priča za sebe…

47:45 – Poruka za kraj!

Episode Type*

Full