fbpx

Kao što su Ljubicu kolege nominovale za nagradu koju je osvojila 2017. godine, tako je i povod za razgovor sa Ljubicom potekao od njenih kolega koje su srdačno preporučile da sedne preko puta mene u DigiTalk podcast-u.

Njena radoznala priroda, svestranost, želja za učenjem i ovladavanjem novih tema, postavila je našu temu razgovora prilično široko, ali verujem da će naš razgovor biti i više nego interesantan i koristan svima onima koji žele da prate promene u marketinškoj industriji. Razgovarali smo o promenama koje se dešavaju usled sve kompleksnijih uslova na tržištu, zbog novih navika i osobina novih generacija potrošača, razvoja tehnologije… Promene su uticale kako na kompanije/brendove, tako i na medije i potrošače.

Poseban je zanimljiv osvrt Ljubice koja sugeriše da više ne možemo pričati o medijima, već samo o komunikaciji… Takođe pričali smo o promenama u okviru odnosa između ovih kategorija, kako bi danas kompanije trebalo da se postave prema potrošaču, gde su tu danas mediji, i šta su nam sve to promene dobro donele. Da li se danas uopšte može meriti uspešnost brendova u ovako kompleksnim tržišnim uslovima?

Teme u podkastu:
– Uvod i predstavljanje
– Kako digitalna ekonomija danas gleda na potrošača
– Potrošači kao konkurencija brendovima
– Koje su se to promene desile na tržištu u kontekstu kompanija/medija/potrošača
– Direct Neuro: tehnologija koja nam pomaže da na nekom novom nivou razumemo ljude
– Kakav bi trebalo danas da bude pristup, na šta bi brendovi/mediji trebalo da obrate pažnju kada su potrošači u pitanju?
– Vrednosti: Iskrenost i autentičnost u pristupu
– Kako su se mediji promenili
– Kako je pandemija uticala na odnos brendova i medija prema potrošačima
– Finesa & Masterbox (promo)
– Promene koje su se desile, da li nam otežavaju da ispratimo rezultate, kako danas treba da postavimo KPI-eve?
– Da li možemo uopšte danas meriti uspešnost brenda?
– Šta je to što je dobro što su nam promene donele?
– Gde Ljubica crpi inspiraciju
– Gde Ljubica vidi prilike za dalji rast i razvoj marketinške industrije u Srbiji

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

I u ovoj epizodi imamo zadovoljstvo da sarađujemo sa:
– Partner DigitTalk podcasta: Masterbox – https://masterbox.rs
Masterbox je online platforma za edukaciju o digitalnom marketingu i biznisu.
Program je koncipiran tako da učite po vašoj meri: u koje vreme želite, sa bilo kog uređaja i redosledom koji vam odgovara. Naši predavači su najbolji ljudi iz svojih oblasti, koji vas uče konkretne stvari na primerima. Ako ste makar malo u digitalu, već znate za sve njih: Istok Pavlović, Ivan Bildi, Darko Brzica, Robert Petković…
Po jednoj ceni (može i na rate), dobijate pristup SVIM kursevima koji su na platformi, ali i svim novim koje u međuvremenu dodamo.
Ako želite da ostvarite dva meseca pristupa gratis, ukucajte promo kod digitalk prilikom registracije i počnite sa učenjem već danas.

– Prijatelj DigiTalk podcasta: Finesa izdavačka kuća- https://www.finesa.edu.rs
U narednom periodu, u svakoj od DigiTalk epizoda delićemo po dve knjige izdavačke kuće Finesa. U ovoj epizodi deliko dva primerka knjige Atomske navike.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene na sajtu.