fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Današnja sagovornica je Gordana Đurđević, suvlasnica i direktorka kompanije  Slovo, firme sa tradicijom dugom 180 godina, koja je deo istorije grafičke industrije Srbije. Nekada Slovolivnica, danas Slovo, ova firma ima bogatu prošlost i slavne osnivače. Daleke 1831. godine, knez Miloš Obrenović osnovao je prvu slovolivnicu po davnašnjoj želji srpskog prosvetitelja Dositeja Obradovića. Knjaževsko-srpska pečatnija je prvi zvanični naziv državne štamparije u okviru koje je radila Slovolivnica. Jedan od zaposlenih, od  1832. do 1838. godine, bio je i Anastas Jovanović, prvi srpski fotograf i litograf.

O delatnostima kojima se danas firma bavi, spoju raznovrsnih zanata, kreativnih dizajnerskih rešenja i inženjerskih projekata – arhitektonskom, industrijskom i promotivnom obeležavanju, punom servisu usluga u arhitektonskom obeležavanju, od projektovanja, proizvodnje, do montaže proizvoda.

O elementima vizuelnih komunikacija kojima su obeležili institucije poput Narodnog muzeja u Beogradu, SANU, Intercontinental Ljubljana, Crown Plaza i mnogih drugih.

O industrijskom obeležavanju, markiračima specijalne namene, industrijskim oznakama koje se izvoze u mnoge zemlje, Švajcarsku, Nemačku, Češku, Bugarsku, Kinu, Vijetnam.

O vremenu kada je išla u XIII beogradsku gimnaziju i želela da se bavi pozorišnom režijom i o preusmeravanju snova.

O zaposlenju u tadašnjoj Slovolivnici i napredovanju od pripravnice, komercijalne direktorke, direktorke, do suvlasnice.

O intenzivnim amplitudama u razvoju koje je za to vreme firma proživljavala zbog promena u tehnologijama, od potpunog gubitka tražnje proizvoda do ekspanzije na tržištu, od livenih slova, proizvodnje kalajne legure do digitalnih tehnologija, CNC i laserske gravure, digitalne i sitoštampe, tehnologije emajliranja.

O ozbiljnom shvatanju, odgovornosti i posvećenosti poslu.

O brizi o istorijskom nasleđu i čuvanju mašina iz davnih dana Slovolivnice.

O sposobnosti prilagođavanja i pronalaženju novih poslovnih modela, moći predikcije u preduzetništvu, uključivanju logike, ali i kreativnosti i entuzijazmu koji se ne smeju izgubiti.

O deci i njihovim profesionalnim putevima, ćerki koja se okreće marketingu i sinu koji je odlučio da uđe u preduzetništvo i Slovo.

O daljoj budućnosti firme koja će zavisiti od novih generacija.

O lepoti preduzetništva, mogućnosti da se zavisi od vlastitih odluka, iskazivanju sopstvenih potencijala kroz izazove.

O ženama u preduzetništvu i podizanju društvene svesti o njima kroz delovanje Udruženja poslovnih žena u kojem je aktivno angažovana već petnaest godina.

Uživajte u razgovoru sa izuzetnom sagovornicom, čija priča o profesionalnoj karijeri i uspešnoj firmi izaziva veliko poštovanje, koja će vas podstaći da razmišljate o lepotama preduzetništva, ali i značaju prilagođavanja novim momentima u poslu i neposustajanju da se pronađe rešenje.