Današnja sagovornica je Gordana Đurđević, suvlasnica i direktorka kompanije Slovo, firme sa tradicijom dugom 180 godina, koja je deo istorije grafičke industrije Srbije. Nekada Slovolivnica, danas Slovo, ova firma ima bogatu prošlost i slavne osnivače. Daleke 1831. godine, knez Miloš Obrenović osnovao je prvu slovolivnicu po davnašnjoj želji srpskog prosvetitelja Dositeja Obradovića. Knjaževsko-srpska pečatnija je prvi zvanični naziv državne štamparije u okviru koje je radila Slovolivnica. Jedan od zaposlenih, od 1832. do 1838. godine, bio je i Anastas Jovanović, prvi srpski fotograf i litograf.
O delatnostima kojima se danas firma bavi, spoju raznovrsnih zanata, kreativnih dizajnerskih rešenja i inženjerskih projekata – arhitektonskom, industrijskom i promotivnom obeležavanju, punom servisu usluga u arhitektonskom obeležavanju, od projektovanja, proizvodnje, do montaže proizvoda.
O elementima vizuelnih komunikacija kojima su obeležili institucije poput Narodnog muzeja u Beogradu, SANU, Intercontinental Ljubljana, Crown Plaza i mnogih drugih.
O industrijskom obeležavanju, markiračima specijalne namene, industrijskim oznakama koje se izvoze u mnoge zemlje, Švajcarsku, Nemačku, Češku, Bugarsku, Kinu, Vijetnam.
O vremenu kada je išla u XIII beogradsku gimnaziju i želela da se bavi pozorišnom režijom i o preusmeravanju snova.
O zaposlenju u tadašnjoj Slovolivnici i napredovanju od pripravnice, komercijalne direktorke, direktorke, do suvlasnice.
O intenzivnim amplitudama u razvoju koje je za to vreme firma proživljavala zbog promena u tehnologijama, od potpunog gubitka tražnje proizvoda do ekspanzije na tržištu, od livenih slova, proizvodnje kalajne legure do digitalnih tehnologija, CNC i laserske gravure, digitalne i sitoštampe, tehnologije emajliranja.
O ozbiljnom shvatanju, odgovornosti i posvećenosti poslu.
O brizi o istorijskom nasleđu i čuvanju mašina iz davnih dana Slovolivnice.
O sposobnosti prilagođavanja i pronalaženju novih poslovnih modela, moći predikcije u preduzetništvu, uključivanju logike, ali i kreativnosti i entuzijazmu koji se ne smeju izgubiti.
O deci i njihovim profesionalnim putevima, ćerki koja se okreće marketingu i sinu koji je odlučio da uđe u preduzetništvo i Slovo.
O daljoj budućnosti firme koja će zavisiti od novih generacija.
O lepoti preduzetništva, mogućnosti da se zavisi od vlastitih odluka, iskazivanju sopstvenih potencijala kroz izazove.
O ženama u preduzetništvu i podizanju društvene svesti o njima kroz delovanje Udruženja poslovnih žena u kojem je aktivno angažovana već petnaest godina.
Uživajte u razgovoru sa izuzetnom sagovornicom, čija priča o profesionalnoj karijeri i uspešnoj firmi izaziva veliko poštovanje, koja će vas podstaći da razmišljate o lepotama preduzetništva, ali i značaju prilagođavanja novim momentima u poslu i neposustajanju da se pronađe rešenje.