fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Šta se desi kada IT-jevac u duši upadne u svet marketinga i zavoli haos?

U 312. epizodi Pojačala, Ivan razgovara sa Jovanom Bugarčićem – direktorom marketinga kompanije Imlek, nekadašnjim IT-ijevcem, preduzetnikom u duši i čovekom bogate profesionalne i životne biografije. U ovom iskrenom i ležernom razgovoru, Jovan nas vodi kroz svoj put – od detinjstva u Čačku i ranih fascinacija računarima, preko studija na FON-u, do uspešne karijere u marketingu velikih sistema kao što su Lactalis, PepsiCo i Imlek.
Epizoda otkriva kako izgleda prelaz iz sveta programiranja u svet brendova i potrošača, kako se iz hobija rađa poslovna strast, i na koji način korporativno iskustvo može da se obogati autentičnim preduzetničkim duhom. Pričamo i o transformaciji domaće FMCG industrije, važnosti istraživanja tržišta, digitalizaciji marketinga, kao i o balansiranju karijere, roditeljstva i ličnih interesovanja.
Jovan deli konkretne primere kampanja, izazova i uspeha, osvetljava promene u potrošačkom ponašanju i otvoreno govori o svojim greškama i lekcijama koje su iz njih proizašle. Ako želite da saznate kako se gradi karijera na raskršću tehnologije, biznisa i kreativnosti – ova epizoda je za vas.

Teme u epizodi:
– Najava razgovora
– Početak razgovora
– Kad porastem biću
– Studije na fon-u
– Početak karijere
– Rad u Somboledu
– Prelazak u Pepsi Co
– Počeci digital marketinga
– Izlet u Dubai
– Povratak u Imlek
– Porodični biznis

Podržite nas na BuyMeACoffee: https://bit.ly/3uSBmoa

Pročitajte transkript ove epizode: https://bit.ly/3YhP2d2

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

#Pojacalo #podcast

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN