fbpx

U 56. epizodi Pojačalo podkasta gost Ivana Minića je Miodrag Ristić iz štamparije Deto. Pored priče o tome kako je jedan roker postao preduzetnik, saznaćemo i zašto za sebe kaže da je dizajner-preduzetnik, zbog čega je sve što radimo u stvari neka vrsta dizajna i zašto je nestandardni način rešavanja problema prednost, a ne “komplikovanje života”.

Kada je u pitanju preduzetništvo, Miodrag nam objašnjava i zašto je važno odabrati pravi smer razvoja svog preduzeća, te koje su vrednosti i prednosti porodičnih preduzeća.

Poseban deo priče je osvrt na to kako internet iskoristiti za plasiranje i kreativnu promociju proizvoda koje bi neko mogao da smatra običnim, ali i kao medijum za privlačenje novih klijenata koji će vam pobuditi kreativnost i inovaciju.

Teme u podkastu:
– Od rokera do štampara
– Ko je dizajner-preduzetnik?
– Zašto je sve što radimo vrsta dizajna?
– Nestandardni način razmišljanja kao prednost
– Kako dizajnirati sopstvenu firmu
– Kako osmisliti standardni proizvod koji odgovara svima
– Internet u službi štamparstva
– Porodična firma kao održiv način poslovanja
– Inovacija kao deo kompanijske etike
– Razmišljajte o tome kako će tržište izgledati sutra, a ne samo danas
– Kreativnost kao komparativna prednost

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2vaiffh

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Ostavite odgovor

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *