fbpx

U 24. epizodi podkasta Pojačalo Ivan Minić je ugostio Gorana Mirkovića. Goran se bavi Content Insights marketingom i godinama unazad kreira sadržaj za brojne brendove širom sveta.

U današnjoj epizodi saznaćete da li je i koliko teško baviti se onim za šta se u suštini nisi školovao i da li je za pisanje marketinških tekstova potreban talenat. Saznaćete i šta je Content Insights Marketing i čemu on služi, da li i kako Google zna koliko smo se zadržali na nekoj stranici, kako se pripremiti za pisanje nekog sadržaja na Web-u, koji su mehanizmi koji bi mogli da pomognu u tome i da su stvari koje su neophodne za uspeh – istrajnost i kretanje van granica sopstvene zone komfora.

Teme u podkastu:
– Twitter i moć društvenih mreža
– Content marketing i važnost story telling-a za brand
– Content Insights marketing
– Analitika ponašanja potrošača
– Pretplata za sadržaj koji gledamo
– Saveti za sam početak stvaranja

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu: http://bit.ly/2LUKSBG

Pročitajte transkript ove epizode: http://bit.ly/2FiXb8y

Prijavite se na naš YouTube kanal: http://bit.ly/2Rgnu7o

Pratite Pojačalo na društvenim mrežama:
Facebook: http://bit.ly/2FfwqCR
Twitter: http://bit.ly/2CVZoGr
Instagram: http://bit.ly/2RzGHjN

Ostavite odgovor

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *