fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Nameštamo sebi doze srećiće. Jer, želimo da budemo srećni. Tako Nikola Učur, stručnjak iz oblasti neuromarketinga objašnjava koren naše potrebe da kupujemo. A kupovinom,
kupovinom, kupovinom dolazimo do – konzumerizma.

Ovu epizodu su kreirale: Marija Marčeta i Aleksandra Bučko

Zvučni efekti: Pixabay

Uvodna numera:  Guitar Electro Sport Trailer – Gvidon
Levkin/Bardyuzha
sa  Pixabay

Dodatna muzika: My Life (Main) Zakhar Valaha sa Pixabay

Produkcija: Fabrika kreativnosti

Fabrika kreativnosti u svom radu koristi veštačku inteligenciju (VI): generički jezički model poput ChatGPT-ja, kao i programe za transkripciju. Svi alati VI koriste se isključivo uz nadzor novinarki, podkast producenata i potpadaju pod uredničku nadležnost kako bi se potvrdila istinitost podataka.