fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Da li osobe koje se odluče da urade nešto što nije društveno toliko standardno, na šta nismo možda toliko navikli, kao na primer da parovi nemaju decu – zaista „ne znaju šta propuštaju?“

Strah od propuštanja se uglavnom veže sa socijalne mreže jer upravo na njima možemo da dobijemo gomilu informacija od interesantnih događaja do načina na koje ljudi žive svoje živote i aktivnosti koje imaju. Sve to može da stvori osećaj da osoba nešto propušta. Da ne uživa toliko, da to gde je – nije toliko dobro. 

Upravo zato, ovu epizodu Umologije smo posvetili tom FOMO osećaju, odnosno strahu od propuštanja – FOMO je skraćenica od Fear of missing out. 

Ovu epizodu su kreirale: Marija Marčeta i Aleksandra Bučko.

Zvučni efekti: Pixabay

Uvodna numera: Guitar Electro Sport Trailer – Gvidon Levkin/Bardyuzha sa  Pixabay

Produkcija: Fabrika kreativnosti

Fabrika kreativnosti u svom radu koristi veštačku inteligenciju (VI): generički jezički model poput ChatGPT-ja, kao i programe za transkripciju. Svi alati VI koriste se isključivo uz nadzor novinarki, podkast producenata i potpadaju pod uredničku nadležnost kako bi se potvrdila istinitost podataka.