fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Kako izgleda komunikacija na društvenim medijima, šta su sponzorisane vesti i kakva je snaga „klika“, koje aplikacije i influenseri su dominantni, ali i brojnim drugim aspektima medijske pismenosti razgovarali smo sa Anom Bellotti Družijanić, direktorkom digitalnog razvoja u Danasu i Danielom Bukumirovićem, direktorom razvoja novih medija u United grupi.

Ova epizoda podkasta realizovana je u okviru projekta „Izbalansiraj svoj unos informacija“. Projekat se realizuje u okviru Programa malih medijskih grantova koji finansira Ambasada SAD a administrira Nezavisno udruženje novinara Srbije. Stavovi, mišljenja i zaključci izneseni u projektu nužno ne izražavaju stavove NUNS i Ambasade SAD već isključivo autora.

Novu epizodu podkasta možete da gledate i na Jutjubu .

Ako Vam se dopala ova epizoda, pratite nas i želite da nas podržite, možete to učiniti članstvom u Klubu čitalaca Danasa na ovom linku:

https://klub.danas.rs/

Kao članovima našeg Kluba svako veče ćemo vam na mejl adresu slati PDF izdanje Danasa, pre nego što se taj broj pojavi na kioscima.

A ako Vam je papir ipak draži, možete se pretplatiti i na naše štampano izdanje:

https://www.danas.rs/pretplata/

Hvala što pratite naš rad.

Vaš Danas