
Da li znate ko je osnivač prve društvene mreže u Srbiji?
Kako su izgledali počeci internet marketinga u Srbiji?
Koliko su “srpska snalažljivost” i autentičnost bitni za građenje poslovnog uspeha u Americi?
Nebojša Radović, poznatiji kao @eniac i trenutni direktor akvizicije korisnika u kompaniji Zynga, pričao je sa nama o tome koliko je bitno biti svoj i kako čvrsto stajanje na zemlji zapravo može da nas lansira u neočekivane visine.
Iako već više od 10 godina živi u Americi, Nebojša nikada ne zaboravlja odakle je sve krenulo i kako je sve počelo — u malom gradu u Srbiji. Početi od nule u zemlji kao što je Amerika nije lako, ali uz pravi način razmišljanja, rad i ulaganje u međuljudske odnose, put ka uspehu nije tako trnovit — čak ni na velikom, divljem zapadu.
U svojoj dugogodišnjoj karijeri koja obuhvata rad u velikim i malim kompanijama, internet marketing i dizajn, Nebojša je morao da donese neke teške, ali dobre odluke (o čemu možete čitati između redova u njegovim tekstovima) i i nađe svoj put ka uspehu. A šta je uspeh za njega? On kaže da je uspeh kada promeniš drugim ljudima živote ili učiniš da ljudi oko tebe budu bolji i pametniji. A mi bismo se potpuno složili sa time!
U ovoj epizodi DAMAR podcasta, pričamo i o kroasanima, saradnji sa Švarcenegerom, životu na međi dveju potpuno različitih kultura, ali i o muzici, zdravoj ishrani, i očuvanju maternjeg jezika.
Slušajte nas!
Pratite nas na društvenim mrežama:
Instagram
Facebook
LinkedIn
YouTube