fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Da li telekomunikacioni operatori cene dugogodišnje korisnike?

🎧 Da li telekomunikacioni operatori cene dugogodišnje korisnike? | TeleSrbija podcast 🎧

U ovoj epizodi TeleSrbija podkasta bavimo se pitanjem koje mnogi korisnici telekomunikacionih usluga postavljaju – da li operatori zaista cene svoje dugogodišnje korisnike?

Iako lojalnost obično donosi određene pogodnosti, često se postavlja pitanje da li su ovi korisnici zapravo zanemareni u odnosu na nove pretplatnike koji često dobijaju atraktivnije ponude.

Razgovaramo o tome kakve benefite, ako ih ima, mogu očekivati oni koji su verni istom operateru godinama. Da li su to posebni popusti, ekskluzivni paketi, ili druge povlastice?

Diskutujemo o tome kako se operatori odnose prema lojalnosti, da li postoje strategije za zadržavanje korisnika i kakva je budućnost odnosa između telekomunikacionih kompanija i njihovih dugoročnih pretplatnika.

Saznajte da li je lojalnost i dalje vredna truda ili je vreme da dugogodišnji korisnici potraže bolje opcije na tržištu!

Ne zaboravite i da se pretplatite na naš kanal i obavezno aktivirajte zvonce da ne biste propustili nijednu novu epizodu TeleSrbija podcasta!

Voditelji

Milan Kragujević je glavni i odgovorni urednik kao i osnivač portala TeleSrbija, stručnjak za IKT i entuzijasta za nove tehnologije.

Dijana Milutinović je komunikolog sa više od 15 godina iskustva, posvećena IT sektoru i novim tehnologijama.

O portalu

TeleSrbija je vodeći telco news portal u Srbiji i regionu, i predstavlja jedini ovakav stručni medij u Srbiji, sa posvećenom publikom i pažljivo izgrađenim autoritetom. Prateći svetske i domaće trendove u svetu telekomunikacija, mi izveštavamo pravovremeno, tačno i nepristrasno.