Pre par nedelja ste možda primetili video o Masimilijanu Toskaneliju, čuvenom italijanskom
fotografu koji je došao u Srbiju i slikao portrete Xiaomi fanova… ali se ispostavilo da je
Masimilijano izmišljen za potrebe kampanje.
Kampanja je već dobila mnoge pohvale od fanova i kolega, ali postoji i jedna velika neizgovorena
kritika. Tu kritiku možete čuti u svakom reklamnom bloku gde nema velikih priča, lažnih fotografa i
velikih obrta, već samo ushićenih modela koji uživaju u proizvodu uz “9,99” ili “15%“. Ta kritika
kaže:
Čemu sve to cimanje? Da li se dobra kreativa isplati? Zašto više brendova onda ne ulaže u takve
kampanje?
To su možda i suštinska pitanja naše industrije. Pa smo doveli čoveka koji je kampanju osmislio i
pokrenuo, Đorđa Jovanovića, marketing direktora kompanije Xiaomi Srbija, da na njih odgovorimo!
(00:00) Uvod
(04:26) Koliko je teško napraviti jednu ovakvu kampanju?
(12:00) Zašto mora stvarno da se desi događaj sa pravim ljudima?
(16:42) Da li je Xiaomi lagao fanove?
(23:24) Da li se isplati baktati se sa svim ovim?
(38:32) Kako znamo da smo dobro uradili posao?
(49:42) Stanje marketing industrije danas
(51:45) Da li su agencije prevaziđene?
(58:01) Xiaomi planovi
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs