fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

DA LI JE MARKETING I DALJE KREATIVAN? / ĐORĐE JOVANOVIĆ, XIAOMI SRBIJA / ŽIŠKA PODKAST #222

Pre par nedelja ste možda primetili video o Masimilijanu Toskaneliju, čuvenom italijanskom
fotografu koji je došao u Srbiju i slikao portrete Xiaomi fanova… ali se ispostavilo da je
Masimilijano izmišljen za potrebe kampanje.

Kampanja je već dobila mnoge pohvale od fanova i kolega, ali postoji i jedna velika neizgovorena
kritika. Tu kritiku možete čuti u svakom reklamnom bloku gde nema velikih priča, lažnih fotografa i
velikih obrta, već samo ushićenih modela koji uživaju u proizvodu uz “9,99” ili “15%“. Ta kritika
kaže:

Čemu sve to cimanje? Da li se dobra kreativa isplati? Zašto više brendova onda ne ulaže u takve
kampanje?

To su možda i suštinska pitanja naše industrije. Pa smo doveli čoveka koji je kampanju osmislio i
pokrenuo, Đorđa Jovanovića, marketing direktora kompanije Xiaomi Srbija, da na njih odgovorimo!

(00:00) Uvod

(04:26) Koliko je teško napraviti jednu ovakvu kampanju?

(12:00) Zašto mora stvarno da se desi događaj sa pravim ljudima?

(16:42) Da li je Xiaomi lagao fanove?

(23:24) Da li se isplati baktati se sa svim ovim?

(38:32) Kako znamo da smo dobro uradili posao?

(49:42) Stanje marketing industrije danas

(51:45) Da li su agencije prevaziđene?

(58:01) Xiaomi planovi

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk

Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU

iTunes: https://apple.co/2SUHiMj

RSS: https://bit.ly/3lLPgnc

Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Autor i voditelj: Goran Jankuloski

Produkcija: www.ziska.rs