fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Brend trilogija iz ugla agencije, klijenta i medija I Jelena Viktorović Ivanović I DigiTalk EP 189

U novoj epizodi Digitalk podcasta imamo priliku da čujemo autentičnu priču o brend trilogiji iz prve ruke! Naša gošća, Jelena Viktorović Ivanović, marketing & project menadžer u kompaniji Mondo, otkriva kako iskustvo sa sve tri ključne strane marketinga — agencije, klijenta i medija — oblikuje njen pristup u stvaranju kampanja koje brendove čine relevantnim i uspešnim. U agencijama je naučila kako funkcionišu kreativni procesi i kako uskladiti kreativu sa klijentovim potrebama, klijentska strana pružila joj je uvid u dublje poslovne procese, ciljeve i pravdanje rezultata, dok radom u medijima dobija širu perspektivu o tome kako publika zaista doživljava brendove i na koji način konzumira sadržaj i poruke koje šalju brendovi. Otkrijte zašto veruje u to da je marketing investicija, a ne trošak i kako kontinuiranim marketing aktivnostima brendovi postaju i ostaju vidljivi u javnosti.

Jelena Viktorović Ivanović, Marketing & Project Manager @ Mondo Plus
https://www.linkedin.com/in/jelena-viktorovic-ivanovic-89b05360/

Teme u epizodi:
– Uvod i predstavljanje
– Inženjerski background i razvojni put u marketinškoj industriji
– Ulazak u svet medija i potpuno drugačija percepcija industrije
– Koliko je važno iskustvo rada u agenciji, na klijentskoj strani i u medijima za potpuno razumevanje brenda, tržišta i uspešno vođenje kampanja i zašto je baš ovaj redosled važan?
– Životni ciklus brenda kroz tri perspektive
– Rad u medijima: uvid u način konzumiranja sadržaja i kako publika stvarno reaguje na brend
– Naučene lekcije i primena iskustva
– Ključne razlike kao poruka

Prijavite se na naš YouTube kanal: https://bit.ly/3uWtLES

Posetite naš sajt i prijavite se na našu mailing listu – https://www.digitalk.rs

Pratite DigiTalk.rs na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/Digitalk.rs
Instagram: https://www.instagram.com/digitalk.rs/
Linkedin: https://www.linkedin.com/company/digitalkrs

Veliku zahvalnost dugujemo kompanijama koje su prepoznale kvalitet onoga što radimo i odlučile da nas podrže i daju nam vetar u leđa:

Partneri podkasta:
– Raiffeisen banka – https://www.raiffeisenbank.rs/
Digitalne usluge Raiffeisen banke koje preporučujemo za mala i srednja preduzeća: https://bit.ly/40JRzz0
– Kompanija NIS – https://www.nis.rs/
– Ananas – https://ananas.rs/
– kompanija Idea – https://online.idea.rs/
U Ideinoj online prodavnici unesite promo kod 1000digitalk i očekuje vas 1.000 dinara popusta prilikom vaše online kupovine!

Prijatelj podkasta:
– BiVits ACTIVA Brain Level Up Booster – https://bivits.com/proizvod/brain-level-up/
Kada želiš da živiš i radiš na višem nivou, uzmi BiVits Brain Level Up za više energije i bolju koncentraciju tokom dana!
– Izdavačka kuća Finesa – https://www.finesa.edu.rs/
U ovoj epizodi podelićemo dve knjige „FOMO | Strah od propuštanja“ izdavačke kuće Finesa onima koji budu najbrži i najkreativniji sa komentarima, a možete nam slobodno pisati i na info@digitalk.rs i direktno nam uputiti komentar, sugestiju ili primedbu.
Takođe, svi oni koji na Finesinom websajtu poruče knjige i unesu promo kod digitalk dobiće 10% popusta na već snižene cene izdanja na sajtu: https://www.finesa.edu.rs/