Ana Martinoli, profesorka na FDU, dugogodišnja radijska osoba sa 18 godina iskustva rada na B92, poslednjih godina prati i proučava nove medije, način na koji ih konzumiramo i to kako nas povratno to konzumacija menja jer više nismo samo konzumenti već i svakodnevni učesnici, pa i kreatori sadržaja. O tome, o američkim izborima, formatiranju radija i revoluciji koju donose podkasti i striming platforme pričali smo u novoj epizodi našeg podkasta.
Anini tekstovi na sajtu Radara: https://radar.nova.rs/autor/ana-martinoli/
Patreon donacije: https://www.patreon.com/Stominutabuke
Jednokratne donacije: http://paypal.me/stominutabuke
😀 Naš zvanični sponzor je kompanija Converse, posetite njihov sajt/online shop: https://www.converse.rs
Zahvaljujemo se prijateljima iz OTP banke za podršku podcastu i preporučujemo vam jedinstvenu OTP Junior debitnu karticu: https://www.otpbanka.rs/otp-junior-kartica/
Samo u Bookastore knjižarama i na Booka sajtu možete kupiti:
„Sto minuta buke“ ceger – https://booka.rs/gift/ceger-sto-minuta-buke/
„Sto minuta buke“ lonče – https://booka.rs/gift/loncici/lonce-sto-miuta-buke-beli/
O čemu smo pričali sa Anom:
– Uvod
– Kako je medijski pejzaž za par decenija doživeo ogromnu promenu.
– Američki izbori kao primer dominacije novih medija.
– Mračni lobi “silikonske doline” koji lobira za Trampa.
– 18 godina rada na radiju B92.
– Koliko je važna prepoznatljivost radio stanice.
– Zašto nova generacija nema buntovniji duh.
– Podkast revolucija.
– Rad sa studentima FDU.
– Striming platforme kao novi fenomen.
– OTP pitanje – šta čita, gleda i sluša.
Pratite nas na društvenim mrežama:
Facebook: https://www.facebook.com/stominutabuke
Instagram: https://www.instagram.com/stominutabuke/
Dizajn špice i logotipa: Jana Oršolić
Muzika: Šajzerbiterlemon – Zavrti me
(album „Na dugačkim poljima, 2022. Geenger Records/Pop Depresija)
Tekst: Jovan Sibinović, muzika i aranžman: Šajzerbiterlemon, Andrej Mladenović, Uroš Milkić.
Produkcija: Pojačalo / Turnkey d.o.o.
Snimljeno u knjižari Bookastore,
Cara Lazara 12, Beograd