fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Kako da prepoznaš svog idealnog kupca i kreiraš jedinstvene ponude koje odražavaju zajedničke vrednosti? Sećam se trenutka kada sam, dok sam pisala kratki mejl preporuke za klijentkinju, shvatila da u jednoj rečenici leži odgovor na pitanje koje godinama muči većinu preduzetnika – kako prepoznati svog idealnog kupca. Nije to bila priča o godinama, zanimanju, ni o tome gde živi. Bila je to rečenica koja je opisivala njenu suštinu: osoba koja postavlja pitanja kada nešto ne zna i koja uradi sve što je potrebno. Tada sam shvatila – pravi idealni klijent nije demografski podatak, već osoba sa kojom deliš zajedničke vrednosti, koja je spremna da raste zajedno s tobom, vođena radoznalošću, otvorenošću i željom za promenom.

Kroz godine rada, razgovore, i da – i kroz one manje uspešne saradnje, naučila sam koliko je važno slušati potrebe klijenata, razumeti ih sa empatijom i znati kada reći „da“, a kada „ovo nije za vas“. To iskustvo me je pratilo i dok smo Jovana i ja kreirale Joy Treat – retreat koji nije samo povlačenje od svakodnevice, već prostor u kojem se okupljaju žene koje povezuje ista želja: da zastanu, oslušnu sebe i pronađu jasnoću. Bile su to psihoterapeutkinje i koučevi iscrpljeni davanjem drugima, mame koje su zaboravile na svoje potrebe u vrtlogu obaveza, i žene na raskrsnici velikih životnih i poslovnih odluka. Svaka od njih došla je sa istom potrebom – da ponovo pronađe svoj centar.

U ovoj epizodi vodim te kroz priču o tome kako da prepoznaš te nijanse kod svojih klijenata, kako da tvoje jedinstvene ponude zaista odjeknu kod pravih ljudi i postanu most ka transformaciji biznisa. Jer kada razumeš ko sedi preko puta tebe – ne kroz brojke, već kroz vrednosti i potrebe – tada počinješ da gradiš biznis koji se ne meri samo profitom, već i autentičnim odnosima. Poslušaj epizodu i otkrij kako empatija, radoznalost i jasnoća mogu postati tvoj najbolji kompas u kreiranju ponuda koje istinski pomažu.

Teme obrađene u ovoj epizodi:
Zašto tvoj idealni kupac nije brojka, već osoba sa kojom deliš vrednosti i mindset rasta
Kako empatija i radoznalost postaju najjači alati za kreiranje ponuda koje pogađaju prave potrebe
Kada i kako reći „ovo nije za mene”
Priča iza Joy Treat-a: Kako smo definisale tri profila žena kojima naš retreat zaista menja život
Kako iskustvo sa klijentima otkriva tvoju jedinstvenu poslovnu prednost i oblikuje buduće ponude

Vremenske odrednice:
0:00 Uvod u podcast
1:46 Primeri iz prakse
6:33 Demografski podaci i ciljne grupe
9:15 Trudnice i mame
11:18 Sastanci i razgovori
14:02 Odbijanje klijenata
15:02 Joy Treat i iskustva
18:57 Pauza za umorne mame
20:54 Promene i nezadovoljstvo
23:00 Mali koraci ka promenama
24:58 Uloga muzike u životu
27:18 Hrabrost i unutrašnji rad
28:34 Ključne karakteristike idealnog kupca

Na ovoj platformi delim sa tobom savete, iskustvo, praktične alate i dobre priče. Ako hoćeš da radimo zajedno poseti www.sonjadakic.com

Ako tražiš dodatni besplatni sadržaj, istraži: www.instagram.com/sonja.ziviradivoli i https://www.youtube.com/@SonjaDakic
Ako želiš da dobiješ obaveštenje o novim epizodama i drugim korisnim stvarima koje delim prijavi se ovde: https://www.subscribepage.com/pismapetkom

Imaš pitanje ili komentar: pisem@sonjadakic.com
Drago mi je da si tu 🙂