
Kako da prepoznaš svog idealnog kupca i kreiraš jedinstvene ponude koje odražavaju zajedničke vrednosti? Sećam se trenutka kada sam, dok sam pisala kratki mejl preporuke za klijentkinju, shvatila da u jednoj rečenici leži odgovor na pitanje koje godinama muči većinu preduzetnika – kako prepoznati svog idealnog kupca. Nije to bila priča o godinama, zanimanju, ni o tome gde živi. Bila je to rečenica koja je opisivala njenu suštinu: osoba koja postavlja pitanja kada nešto ne zna i koja uradi sve što je potrebno. Tada sam shvatila – pravi idealni klijent nije demografski podatak, već osoba sa kojom deliš zajedničke vrednosti, koja je spremna da raste zajedno s tobom, vođena radoznalošću, otvorenošću i željom za promenom.
Kroz godine rada, razgovore, i da – i kroz one manje uspešne saradnje, naučila sam koliko je važno slušati potrebe klijenata, razumeti ih sa empatijom i znati kada reći „da“, a kada „ovo nije za vas“. To iskustvo me je pratilo i dok smo Jovana i ja kreirale Joy Treat – retreat koji nije samo povlačenje od svakodnevice, već prostor u kojem se okupljaju žene koje povezuje ista želja: da zastanu, oslušnu sebe i pronađu jasnoću. Bile su to psihoterapeutkinje i koučevi iscrpljeni davanjem drugima, mame koje su zaboravile na svoje potrebe u vrtlogu obaveza, i žene na raskrsnici velikih životnih i poslovnih odluka. Svaka od njih došla je sa istom potrebom – da ponovo pronađe svoj centar.
U ovoj epizodi vodim te kroz priču o tome kako da prepoznaš te nijanse kod svojih klijenata, kako da tvoje jedinstvene ponude zaista odjeknu kod pravih ljudi i postanu most ka transformaciji biznisa. Jer kada razumeš ko sedi preko puta tebe – ne kroz brojke, već kroz vrednosti i potrebe – tada počinješ da gradiš biznis koji se ne meri samo profitom, već i autentičnim odnosima. Poslušaj epizodu i otkrij kako empatija, radoznalost i jasnoća mogu postati tvoj najbolji kompas u kreiranju ponuda koje istinski pomažu.
Teme obrađene u ovoj epizodi:
Zašto tvoj idealni kupac nije brojka, već osoba sa kojom deliš vrednosti i mindset rasta
Kako empatija i radoznalost postaju najjači alati za kreiranje ponuda koje pogađaju prave potrebe
Kada i kako reći „ovo nije za mene”
Priča iza Joy Treat-a: Kako smo definisale tri profila žena kojima naš retreat zaista menja život
Kako iskustvo sa klijentima otkriva tvoju jedinstvenu poslovnu prednost i oblikuje buduće ponude
Vremenske odrednice:
0:00 Uvod u podcast
1:46 Primeri iz prakse
6:33 Demografski podaci i ciljne grupe
9:15 Trudnice i mame
11:18 Sastanci i razgovori
14:02 Odbijanje klijenata
15:02 Joy Treat i iskustva
18:57 Pauza za umorne mame
20:54 Promene i nezadovoljstvo
23:00 Mali koraci ka promenama
24:58 Uloga muzike u životu
27:18 Hrabrost i unutrašnji rad
28:34 Ključne karakteristike idealnog kupca
Na ovoj platformi delim sa tobom savete, iskustvo, praktične alate i dobre priče. Ako hoćeš da radimo zajedno poseti www.sonjadakic.com
Ako tražiš dodatni besplatni sadržaj, istraži: www.instagram.com/sonja.ziviradivoli i https://www.youtube.com/@SonjaDakic
Ako želiš da dobiješ obaveštenje o novim epizodama i drugim korisnim stvarima koje delim prijavi se ovde: https://www.subscribepage.com/pismapetkom
Imaš pitanje ili komentar: pisem@sonjadakic.com
Drago mi je da si tu 🙂