
Za Miloša kažu da svaki projekat izvede na odličan način, čime se pokazao kao pouzdan, obrazovan i vredan saradnik.
Pored operativnog upravljanja kompanijom Termovent, Miloš je takođe odgovoran za pozicioniranje na stranim tržištima, na kojima posluju vrlo uspešno. Kao potvrdu kvaliteta postoje i reference poput kompanija: Pfizer, Zoetis, Novartis, Hotel Hilton, Hotel Marriott…
Porodične preduzetničke poduhvate krunisala je kupovina udela u Termoventu od strane vodeće švajcarske korporacije – Arbonia Group.
Miloš je odgovorio na 5 pitanja koja ste postavljali tokom sedmice:
- Kako je izgledao proces izlaska na strano trziste? Da li imate neki savet za kompanije koje zele da krenu u tom pravcu?
- Pored ambicije, koje po Vasem misljenju, osobine treba da poseduje dobar lider?
- Kako znati da li je mlad kandidat pouzdan za menadžersku poziciju?
- Koji su ključni momenti za preokret u karijeri?
- Koja je najvažnija veština koju je Miloš naučio u životu?
Hvala Talks and Folks, Epson Srbija, Nova Iskra i Assert International na podršci u realizaciji ovog podcasta!