fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Dobro došli u još jednu epizodu Podkast Laboratorije! U ovoj epizodi, podelila sam kako proizvodni biznisi mogu koristiti podcast platforme za predstavljanje sebe, svog brenda i svojih proizvoda.

Nedavno istraživanje koje je sprovela Spotify platforma otkrilo je da 63% slušalaca više veruje podcast domaćinima nego influencerima. Podelila sam svoje lično iskustvo kako sam postala klijent brenda „Srbuška“ zahvaljujući jednoj podcast epizodi, i objasnila zašto proizvodni biznisi ne bi trebalo da se oslanjaju samo na društvene mreže za promociju.

Glavne Teme Obrađene u Epizodi:

  • Kako podcasti omogućavaju autentičnu komunikaciju sa slušaocima.
  • Poverenje slušalaca u podcast domaćine naspram influencera.
  • Kako sam otkrila brend kroz podcast i postala zadovoljni klijent.
  • Podcast epizode ostaju relevantne mnogo duže nego tradicionalni marketinški kanali za promociju.
  • Zašto bi proizvodni biznisi trebali razmotriti gostovanje u podcastima ili pokretanje vlastitog podcasta.

Živi*Radi*Voli – Sonja Dakić

EP 30 Uspeh na moj način | Tijana Tomašević Srbuška

Želite da mi pošaljete glasovnu poruku? Možete preko sledećeg linka, a ja jadva čekam da čujem vas: ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.speakpipe.com/PodkastLaboratorija⁠⁠⁠⁠⁠

Apsolutni ste početnik i želite da pokrenete podkast: ⁠⁠⁠⁠⁠https://subscribepage.io/podkasting101-podakast-za-pocetnike⁠⁠⁠⁠⁠

Zapratite na ostalim kanalima:

  • Website: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://milicadrinjakovic.com/podcast-laboratorija/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
  • Email: ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠info@milicadrinjakovic.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
    Instagram:
  • ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/milica.podkast.asistent/⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
    Facebook:
  • ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/groups/podcastlaboratorija

Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podkast-laboratorija/message