Dobro došli u još jednu epizodu Podkast Laboratorije! U ovoj epizodi, podelila sam kako proizvodni biznisi mogu koristiti podcast platforme za predstavljanje sebe, svog brenda i svojih proizvoda.
Nedavno istraživanje koje je sprovela Spotify platforma otkrilo je da 63% slušalaca više veruje podcast domaćinima nego influencerima. Podelila sam svoje lično iskustvo kako sam postala klijent brenda „Srbuška“ zahvaljujući jednoj podcast epizodi, i objasnila zašto proizvodni biznisi ne bi trebalo da se oslanjaju samo na društvene mreže za promociju.
Glavne Teme Obrađene u Epizodi:
- Kako podcasti omogućavaju autentičnu komunikaciju sa slušaocima.
- Poverenje slušalaca u podcast domaćine naspram influencera.
- Kako sam otkrila brend kroz podcast i postala zadovoljni klijent.
- Podcast epizode ostaju relevantne mnogo duže nego tradicionalni marketinški kanali za promociju.
- Zašto bi proizvodni biznisi trebali razmotriti gostovanje u podcastima ili pokretanje vlastitog podcasta.
Živi*Radi*Voli – Sonja Dakić
EP 30 Uspeh na moj način | Tijana Tomašević Srbuška
Želite da mi pošaljete glasovnu poruku? Možete preko sledećeg linka, a ja jadva čekam da čujem vas: https://www.speakpipe.com/PodkastLaboratorija
Apsolutni ste početnik i želite da pokrenete podkast: https://subscribepage.io/podkasting101-podakast-za-pocetnike
Zapratite na ostalim kanalima:
- Website: https://milicadrinjakovic.com/podcast-laboratorija/
- Email: info@milicadrinjakovic.com
Instagram:
- https://www.instagram.com/milica.podkast.asistent/
Facebook: - https://www.facebook.com/groups/podcastlaboratorija
—
Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podkast-laboratorija/message