fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Sećam se trenutka kad je prvi put moj lead magnet preuzelo 50 ljudi (hej, čak 50!). Mislila sam da je to najkul stvar na svetu.

Sećam se i trenutka kad su klijenti iz snova počeli da pronalaze moj fribi svaki dan i kupuju tog istog dana.

A sećam se tačno i trenutka kad je moj poslednji fribi preuzelo 738 osoba, od čega 451 već prvog dana.

Razlika  između ova 3 lead magneta? Nijanse u strukturi, elementima i načinu na koji kroz njih vodim do ponude.

Sve te nijanse delim sa tobom u današnjoj podcast epizodi nakon koje ćeš znati kako sam tačno postigla da 738 osoba preuzme moj fribi u 7 dana i znati da ponoviš proces i za sebe.

U ovoj epizodi pričamo o tome:

  • kako pretvaram najzagrejanije email pretplatnike u kupce sve u roku od nekoliko minuta 
  • jedna stvar zbog koje će tvoja email lista rasti nikad brže
  • proces zagrevanja zajednice i izgradnje očekivanja koji na tvoj njuzleter dovodi klijente iz snova
  • skriveni korak zbog kog sam imala 34 uplate u 24 sata direktno sa lead magneta

Povežimo se na više kanala: 

Rezerviši svoje mesto na 5-dnevnom FREE izazovu Magnet za kupce: subscribepage.io/WEXd9f 

Prijavi se na njuzleter: ⁠https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8

Prati me na Instagramu: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/