
Sećam se trenutka kad je prvi put moj lead magnet preuzelo 50 ljudi (hej, čak 50!). Mislila sam da je to najkul stvar na svetu.
Sećam se i trenutka kad su klijenti iz snova počeli da pronalaze moj fribi svaki dan i kupuju tog istog dana.
A sećam se tačno i trenutka kad je moj poslednji fribi preuzelo 738 osoba, od čega 451 već prvog dana.
Razlika između ova 3 lead magneta? Nijanse u strukturi, elementima i načinu na koji kroz njih vodim do ponude.
Sve te nijanse delim sa tobom u današnjoj podcast epizodi nakon koje ćeš znati kako sam tačno postigla da 738 osoba preuzme moj fribi u 7 dana i znati da ponoviš proces i za sebe.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
- kako pretvaram najzagrejanije email pretplatnike u kupce sve u roku od nekoliko minuta
- jedna stvar zbog koje će tvoja email lista rasti nikad brže
- proces zagrevanja zajednice i izgradnje očekivanja koji na tvoj njuzleter dovodi klijente iz snova
- skriveni korak zbog kog sam imala 34 uplate u 24 sata direktno sa lead magneta
Povežimo se na više kanala:
Rezerviši svoje mesto na 5-dnevnom FREE izazovu Magnet za kupce: subscribepage.io/WEXd9f
Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
Prati me na Instagramu: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/