
Od „kupiću sledeći put, nemam sad vremena da se posvetim” do „I’m in! Kako mogu da uplatim već danas?” deli te samo jedna stvar – strateški bonus.
Dobar bonus je prečica za kupca i alat koji na jednostavan način povećava prodaju… ako ga mudro odabereš.
U današnjoj podcast epizodi otkrićeš kako da strateški koristiš bonuse i tako kreiraš autentičnu hitnost zbog koje ulaganje u svaku tvoju sledeću ponudu postaje no-brainer.
U ovoj epizodi pričamo o:
- 2 ključne stvari koje prvo istražim i promenim kad se neka ponuda ne prodaje dobro
- kako da strateški mudro koristiš bonuse za podsticanje ranih prijava i adresiranje otpora
- anatomija bonusa i kako da odabereš efektne bonuse tokom lajv lansiranja, ali i za ponude koje su uvek dostupne
- zašto su bonusi savršen način za kreiranje hitnosti i kako da ih koristiš smisleno (umesto za izazivanje straha)
Povežimo se na više kanala:
Prijavi se na BESPLATNI njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
Prati me na Instagramu: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/