fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Od „kupiću sledeći put, nemam sad vremena da se posvetim” do „I’m in! Kako mogu da uplatim već danas?” deli te samo jedna stvar – strateški bonus.

Dobar bonus je prečica za kupca i alat koji na jednostavan način povećava prodaju… ako ga mudro odabereš.

U današnjoj podcast epizodi otkrićeš kako da strateški koristiš bonuse i tako kreiraš autentičnu hitnost zbog koje ulaganje u svaku tvoju sledeću ponudu postaje no-brainer.

U ovoj epizodi pričamo o:

  • 2 ključne stvari koje prvo istražim i promenim kad se neka ponuda ne prodaje dobro
  • kako da strateški mudro koristiš bonuse za podsticanje ranih prijava i adresiranje otpora
  • anatomija bonusa i kako da odabereš efektne bonuse tokom lajv lansiranja, ali i za ponude koje su uvek dostupne
  • zašto su bonusi savršen način za kreiranje hitnosti i kako da ih koristiš smisleno (umesto za izazivanje straha)

Povežimo se na više kanala: 

Prijavi se na BESPLATNI njuzleter: ⁠https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8

Prati me na Instagramu: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/