fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

U današnjoj epizodi „Podkast Laboratorija“ pružila sam korisne savete o planiranju i lansiranju uspešnog podkasta u današnjem digitalnom dobu. Istakla sam važnost pažljivog planiranja lansiranja i privlačenja publike od samog početka, preporučujući objavljivanje najmanje tri epizode odjednom kako bi se stvorio početni uticaj. Naglasila sam važnost aktivnosti prije lansiranja, poput angažovanja na društvenim mrežama i organizovanja darivanja, kako bi privukli i angažovali publiku.

Takođe, istakla sam da konzistentnost u objavljivanju sadržaja i aktivno uključivanje publike kroz različite strategije mogu dovesti do postepenog rasta podkasta. Moji saveti o analizi rezultata i prilagođavanju strategije su od suštinskog značaja za preduzetnice i kreatore podkasta. Ovaj podkast pruža dragocene lekcije i primere iz prakse za uspješno lansiranje i razvoj podcasta, pomažući preduzetnicama da ostvare uticaj i rast u digitalnom prostoru.

U ovoj epizodi ćete više saznati o:

  • Priprema za lansiranje podkasta i održavanje interesa.
  • Podkast se pravi za novu publiku
  • Predstavljanje, objašnjavanje i postepeno objavljivanje epizoda.
  • Podkast epizode u ritmu koji drži pažnju.
  • Potvrda aktivnosti i angažovanosti za širenje podkasta.
  • Podkast izazov pruža korisne informacije za pokretanje

Želite da mi pošaljete glasovnu poruku? Možete preko sledećeg linka, a ja jadva čekam da čujem vas: ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.speakpipe.com/PodkastLaboratorija⁠⁠⁠⁠⁠

Apsolutni ste početnik i želite da pokrenete podkast: ⁠⁠⁠⁠⁠https://subscribepage.io/podkasting101-podakast-za-pocetnike⁠⁠⁠⁠⁠

Zapratite na ostalim kanalima:

Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podkast-laboratorija/message