
Lične priče grade poverenje, jačaju i produbljuju odnos sa zajednicom i povećavaju prodaju tokom i između lansiranja.
Treba li ih, onda, deliti i u njuzleterima? Kada i kako one utiču na rast prodaje putem njuzletera? Kakve tačno priče da deliš i gde da pronađeš inspiraciju? I šta da radiš ako ne želiš da deliš detalje iz privatnog života?
U današnjoj podcast epizodi istražujemo da li lične priče u njuzleterima više prodaju i kako da ispričaš priču koja drži pažnju od početka do kraja tako da su ljudi nakon nje uzbuđeni da što pre počnu da rade s tobom.
U ovoj epizodi pričamo o:
- ključnim razlozima i benefitima deljenja ličnih priča kroz njuzletere
- tipovima ličnih priča za one koji se bave ozbiljnom ili suvoparnom temom i ne žele da deluju neozbiljno
- elementima dobre priče koja drži pažnju čitalaca njuzletera i prodaje
- koliko često treba deliti lične priče u njuzleterima
Prijavi se na Njuzleter Bootcamp: https://dashboard.mailerlite.com/forms/626912/106042333212968104/share
Povežimo se na više kanala:
- Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8