fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Ako ljudi ne znaju za vas, ne znaju ni za vaš podkast. A ako ne znaju za vaš podkast, ne mogu da vas upoznaju i saznaju više o vašim ponudama.
Ovo je prva epizoda u nizu o organskom rastu podkasta, u kojoj sam pokrila 5 strategija vidljivosti kako bismo dobili više slušalaca podkasta I pružila vam brži povraćaj ulaganja od vaše osnovne SEO strategije.

Ne brinite, nisam ovde da vam kažem da morate da kreirate sadržaj na društvenim mrežama ali morate da preduzmete akciju da biste privukli nove slušaoce. Jer, nažalost, ne možemo samo da sedimo i čekamo da dođu.

Spremni da zaronite u ovih 5 strategija vidljivosti?

PS. Sledeće u epizodi, podeliću sa vama kako da email pretplatnike i pratioce sa društvenih mreža dovedete na podkast.
Slušamo se ovde sledeće nedelje!

Teme koje sam obradila:

Šta podrazumevam pod strateškom vidljivošću
Iskoristite moć tuđeg njuzletera i online magazina
Kratak promo trejler u nečijem podkastu
Moć gostovanja u drugim podkastima
Zašto su konferencije i online samiti ZLATO!
Instagram/Facebook live, preuzimanja i saradnje
Odlična stvar u vezi sa svih 5 ovih strategija vidljivosti.
Ponuda koju je Ana predstavila: https://subscribepage.io/bizgovornica. Zapratite na ostalim kanalima:

Website: ⁠⁠⁠⁠⁠https://milicadrinjakovic.com/podcast-laboratorija/⁠⁠⁠⁠⁠
Email: ⁠⁠⁠⁠⁠info@milicadrinjakovic.com⁠⁠⁠⁠⁠
Instagram: ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.instagram.com/milica.podkast.asistent/⁠⁠⁠⁠⁠
Facebook: ⁠⁠⁠⁠⁠https://www.facebook.com/groups/podcastlaboratorija

Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podkast-laboratorija/message