fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Marina Dubravčić je finansijski konsultant, edukator finansijske pismenosti i mentorka koja pomaže ljudima da postignu finansijsku slobodu — jer kako kaže, ona je sastavni deo životne slobode. Nakon duge karijere u bankarstvu, odlučila je da se posveti edukaciji, mentorstvu i osnaživanju ljudi da bolje upravljaju svojim novcem. Danas vodi uspešne programe edukacije i koristi email marketing kao ključni kanal za građenje odnosa sa svojom zajednicom.

U današnjoj epizodi razgovaramo o Marininom putu od zaposlenja u korporaciji do preduzetništva, ali i o praktičnim stvarima koje su joj pomogle da izgradi svoju bazu pratilaca i ostvari pasivne prihode. Dotakli smo se izazova, tehnike, mindseta, ali i rezultata koje možete očekivati kada email marketing radite strateški, iskreno i s namerom.

„Email nije samo alat, to je razgovor – i kad shvatiš da pišeš stvarnoj osobi, sve postaje lakše.”

O čemu pričamo u današnjoj epizodi:

    • Kako je Marina prešla iz bankarskog sektora u edukaciju i preduzetništvo
    • Zašto je odabrala newsletter kao glavni kanal komunikacije sa zajednicom
    • Izazovi sa kojima se susrela na početku svog newslettera  i kako ih je prevazišla
    • Kako koristi automatizaciju i segmentaciju u Mailerlite-u da personalizuje iskustvo korisnika
    • Šta je ključno kada želite da delegirate email marketing
    • Kako izgleda njen mini kurs „Finansijska inteligencija“ i zašto izaziva veliki odziv
    • Kako balansira sve svoje usluge – od edukacija i konsultacija, do posredovanja za kredite
    • Zašto je važno da se preduzetnici razumeju u finansije – i kako im Marina u tome pomaže
  • Ako želite da mi se javite glasovnom porukom, jedva čekam da čujem vaša razmišljanja:⁠⁠⁠⁠ ⁠kliknite ovde

    Pomenuti resursi:

      Linkovi:

    • Hvala što ste nam se pridružili u današnjoj epizodi podkasta „Tajne uspešnog email marketinga“. Ako vam je bila korisna, zapratite i ocenite podkast, ostavite komentar ili podelite sa nekim kome bi ova tema mogla da pomogne. Ujedno pomažete da tajne uspešnog email marketinga više ne budu tajne.