
Moja današnja gošća je jedna od polaznica mentorskog programa Pokreni svoj newsletter, brand dizajnerica i vlasnica PragmaArt Studija Online studija specijaliziranog za grafički dizajn i brendiranje.
Ivana je izgradila prepoznatljiv stil u dizajnu i pomaže malim preduzetnicima da vizuelno istaknu svoj brend. Sa bogatim iskustvom u kreativnoj industriji, Ivana deli kako je preduzetništvo postalo njen glavni fokus i kako je uspela da razvije sopstvenu newsletter strategiju.
U ovoj epizodi razgovaramo o tome kako Ivana koristi newsletter kao moćan alat za povezivanje sa svojom zajednicom, izgradnju brenda i promociju svojih usluga. Saznaćete kako se odlučila na ovaj korak, koji su bili najveći izazovi na tom putu i kako je prevazišla tehničke prepreke.
„Ljudi kupuju od ljudi, a ne od logotipa – zato je važno deliti priče koje grade poverenje.“
- Kako se Ivana odlučila da pokrene newsletter i šta ju je inspirisalo
- Koji su bili njeni najveći izazovi u procesu pokretanja newsletter-a
- Kako je prevazišla strah od pisanja i pronašla svoj glas u komunikaciji sa publikom
- Koji su benefiti koje je dobila zahvaljujući newsletter-
- Kako koristi besplatne konsultacije kao deo svoje strategije brendiranja
- Saveti za preduzetnike koji razmišljaju o pokretanju sopstvenog newsletter-a
Ako želite da mi se javite glasovnom porukom, jedva čekam da čujem vaša razmišljanja: kliknite ovde
Zapratite i povežite se sa Ivanom:
- Website
- Instagram profil
- Facebook profil
- TikTok profil
- Newsletter: Pragmatično i kreativno, utorkom u 18h! – Prijavite se ovde
Linkovi:
- Zapratite me na Instagramu: @draganarepac_
- Za više informacija o uslugama koje pružam posetite vebsajt: draganarepac.com
- Prijavite se na njuzleter: prijava ovde
Hvala što ste nam se pridružili današnjoj epizodi podkasta Tajne uspešnog email marketinga. Ako ste uživali u današnjoj epizodi, zapratite i ocenite podkast, ostavite komentar ili podelite sa nekim za koga smatrate da bi mu koristilo. Ujedno mi pomažete da tajne uspešnog email marketinga ne budu više tajne. Svakako se prijavite i na njuzleter, kako biste bili sigurni da ćete sve novosti i informacije saznati prvi.