
U ovoj epizodi Podkast Laboratorije ćemo istražiti važnost shownotes-a, malo poznatog, ali moćnog alata za angažovanje i privlačenje publike. Vaši potencijalni slušaoci mogu naići na vaš podkast, pročitati naslov epizode i zapitati se da li je vredno da ga poslušaju? Dobro izrađeni shownotes imaju ključ za odgovor na njihova pitanja. Razgovaraćemo o tome kako da ih optimizujete za vidljivost, doseg i angažovanje. Hajde da se udubimo u ovaj često potcenjeni aspekt podkastiranja koji igra ključnu ulogu u premošćivanju jaza između povremenog pregledača i posvećenog slušaoca.
Beleške su ključni alat za zadržavanje informacija i ideja iz podkasta, omogućavajući nam da se vratimo na određene delove epizoda koje želimo ponovo da čujemo. Takođe, otkrivamo kako koristiti beleške za produktivnije slušanje, praveći sažetke ključnih tačaka, dodajući svoje misli i povezujući beleške sa drugim resursima. Pridružite nam se u ovoj epizodi kako bismo demistifikovali podkast beleške i
unapredili iskustvo slušanja podkasta.
“Shownotes su kapija za otključavanje pravog potencijala vašeg podkasta.“
O čemu pričamo u današnjoj epizodi:
- Važnost shownotes-a i njihova uloga u podkast marketingu.
- Značaj optimizacije shownotes-a za vidljivost vašeg podkasta.
- Kako efikasno koristiti ključne reči i fraze u shownotes.
- Pravljenje zanimljivih, informativnih i sažetih shownotes-a koje izazivaju interesovanje slušaoca.
- Iskoristite shownotes da biste pružili vrednost i uvid u sadržaj epizode.
- Potencijal shownotes-a u pokretanju akcije kod slušalaca, bilo da se radi o pretplatama, angažovanju ili više.
Zapratite na ostalim kanalima:
- Website: https://milicadrinjakovic.com/pokrenite-podkast/
- Instagram: https://www.instagram.com/milica.podkast.asiste t/
- Facebook: https://www.facebook.com/groups/podcastlaboratorija
—
Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podkast-laboratorija/message