fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Slanjem redovnih njuzletera koji pokazuju tvoju jedinstvenu perspektivu i iskustvo, gradiš lojalnu zajednicu angažovanih čitalaca od kojih će većina ne samo iščekivati svaki tvoj mejl sa nestrpljenjem, već i postati tvoji kupci.

Da bi se to desilo, želiš da neguješ svoju njuzleter zajednicu i gradiš poverenje tako da, kada konačno imaš lansiranje ili prodaješ svoju uslugu i onlajn proizvod, ljudi su već zainteresovani, zagrejani i žele da rade sa tobom.

U današnjoj podcast epizodi, saznaćeš kako da pišeš efektne mejlove koje ljudi željno iščekuju, na koje odgovaraju i koji prodaju.

U ovoj epizodi pričamo o tome:

  • Šta da radiš ako si napravila (dužu) pauzu i nisi ništa slala svojoj njuzleter listi izvesno vreme

  • 3 načina kako da prodaješ u svojim mejlovima

  • Različiti tipovi njuzletera koje ljudi uvek prve otvaraju i čitaju

  • Zašto su priče jedan od ključnih sastojaka njuzletera koji prodaju

  • Najvažnije metrike koje treba da pratiš kako bi znala koliko je tvoja njuzleter strategija uspešna

Povežimo se na više kanala: 

  • Njuzleter bootcamp – prijavi se da prva saznaš više detalja (i dobiješ poklon samo zato što si pokazala interesovanje, čak i da kasnije ne kupiš): https://forms.gle/CVzTWD6i69iFAq3H6