U današnjoj epizodi istražujemo novu, moćnu funkciju koju nudi Spotify. Istražujemo ‘‘Impressions’ – metriku koja otkriva koliko puta je vaš podkast ili podkast epizoda bila prikazana potencijalnom slušaocu. Razložićemo sve što je potrebno da znate o ovoj funkciji u okviru Spotify platforme i zašto je važna. Pored toga, naučićemo kako koristiti Impressions podatke za optimizaciju podkasta radi boljeg dosega i angažovanja.
Jedna važna stvar koju treba imati na umu je da broj impresija može biti veći od broja preuzimanja, jer neki ljudi samo pregledaju podkast, ali ga jop uvek nisu zapratili ili nisu poslušali. Bez obzira, možda nisu trenutno kliknuli na vaš podkast ili epizodu, ali to ne znači da neće u nekom narednom periodu. Takođe, preporučuje se da pregledate ove brojke nekoliko dana nakon objavljivanja epizode, kako biste dobili širu sliku o ukupnom broju impresija.
“Uspeh vašeg podkasta nije samo u sadržaju već i u tome da ga učinite vidljivim.”
O čemu pričamo u današnjoj epizodi:
- Razumevanje koncepta utisaka podkasta na Spotifi-u.
- Značaj Impressions-a i njihova uloga u merenju dosega vašeg podkasta.
- Istraživanje opcija: Home, Library i Search u okviru Spotify platforme.
- Uticaj dobro optimizovanih opisa podkasta i ključnih reči za ciljanje.
- Saveti za praćenje prikaza tokom vremena i procenu trendova za vaše epizode.
Zapratite na ostalim kanalima:
- Website: https://milicadrinjakovic.com/pokrenite-podkast/
- Instagram: https://www.instagram.com/milica.podkast.asistent/
- Facebook: https://www.facebook.com/groups/podcastlaboratorija
—
Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podkast-laboratorija/message