Ako ste ikada želeli da saznate kako napraviti lending stranicu koja zaista donosi rezultate, ovo je epizoda koju ne smete propustiti, jer u njoj odgovaram na pet najčešćih pitanja koja klijenti postavljaju kada je reč o lending stranicama.
Razgovaramo o tome kako izgraditi vizualno privlačnu stranicu, kako optimizovati stranicu za pretraživače (SEO), koji alati su najbolji za izradu i praćenje performansi i kako poboljšati korisničko iskustvo na vašoj lending stranici.
„Kvalitetna lending stranica nije samo lepo dizajnirana – ona pruža vrednost, vodi posetioca kroz jasan proces i olakšava mu da napravi željenu akciju.“
O čemu pričamo u današnjoj epizodi:
• Šta je lending stranica i zašto je neophodna za svaki biznis?
• Kako napraviti vizualno privlačnu i efikasnu lending stranicu.
• Koji alati su najpogodniji za izradu i optimizaciju lending stranica?
• SEO optimizacija za bolje rangiranje i povećanje saobraćaja.
• Kako pratiti performanse i uspešnost vaše lending stranice?
• Saveti za poboljšanje korisničkog iskustva i dizajna.
• Kako pravilno koristiti vizualne elemente i tekstualne sadržaje.
• Idealna dužina i sadržaj lending stranice za različite tipove ponuda.
• Gde i kako postaviti cenu na lending stranici?
• Najčešće greške u izradi lending stranica i kako ih izbeći.
Za sva pitanja o lending stranicama ili email marketingu uopšte, slobodno mi pišite na mejl: info@draganarepac.com
Ako želite da mi se javite glasovnom porukom, jedva čekam da čujem vaša razmišljanja, https://www.speakpipe.com/tajne_uspesnog_email_marketinga.
Linkovi:
• Zapratite me na https://www.instagram.com/draganarepac_/
• Za više informacija o uslugama koje pružam posetite https://draganarepac.com/
• Prijavite se nahttps://subscribepage.io/newsletter_prijava_va i uverite se da ovo što pričam kroz podkast stvarno radi
Hvala što ste nam se pridružili današnjoj epizodi podkasta „Tajne uspešnog email marketinga“. Ako vam se dopala, zapratite i ocenite podkast, ostavite komentar ili podelite sa nekim za koga smatrate da bi mu koristilo. Ujedno mi pomažete da tajne uspešnog email marketinga ne budu više tajne. Prijavite i na njuzleter kako biste bili sigurni da ćete sve novosti i informacije saznati prvi.