
The money is in the list!
Kreatori sadržaja sa engleskog govornog područja često ovo izgovaraju.
Domaći kreatori sadržaja u svojim marketing porukama više vole da kažu:
Njuzleter je najvredniji kanal komunikacije i prodaje.
Jeste, ali kad znaš kako da uopšte izgradiš kvalitetnu, aktivnu i angažovanu email listu idealnih kupaca.
Moja njuzleter lista moj je najdragoceniji marketing i prodajni aset u tolikoj meri da sutra mogu da osmislim ponudu, ponudim je svojoj njuzleter zajednici i prodam. Ovo saznanje donosi mi veliku sigurnost, mir i slobodu.
Tu slobodu, mir i sigurnost želim i za tebe i zato te u ovoj podcast epizodi vodim kroz 3 koraka koja će ti pomoći da brže i lakše gradiš svoju njuzleter listu, tako da ti na nju svakog dana dolaze novi idealni klijenti. Ovo su tačni koraci koje sam i sama koristila da izgradim svoju email listu koja, u trenutku snimanje ove epizode, broji 6500+ aktivnih pretplatnika.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
Zašto ti nije potrebno mnogo ljudi na njuzleter listi da bi uspešno prodavala
3 moćne strategije koje sam i sama koristila (i dalje koristim) da izgradim listu od *trenutno* 6500+ angažovanih pretplatnika
Tajna lead magneta koji svaki dan dovodi nove idealne klijente na tvoju listu
Zašto je aktivna promocija lead magneta presudna za rast tvoje email liste
Uloga opt-in ili landing stranice u rastu tvoje njuzleter liste
Povežimo se na više kanala:
Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en
Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
Prijavi se na besplatni trening o planiranju sadržaja: https://www.subscribepage.com/d8g1o2
Njuzleter bootcamp – prijavi se da prva saznaš više detalja o novoj ponudi (i poklonima koje sam spremila): https://forms.gle/CVzTWD6i69iFAq3H6