
Dobrodošli u još jednu epizodu Podkast Laboratorije! U današnjoj epizodi ćemo razgovarati o strategijama koje možete primeniti da biste uspešno pokrenuli vaš podkast. Od zagrevanja postojeće publike do korišćenja platformi kao što je Apple Podkast za dragocene uvide, sve ćemo to pokriti. Takođe ćemo se pozabaviti značajem angažovanja vaše publike, nudeći podsticaje, pa čak i plaćeno oglašavanje kao deo vaše strategije pokretanja
podkasta. Do kraja ove epizode, imaćete jasnu mapu puta za povećanje vidljivosti i dosega vašeg podkasta.
“Primena strategija može lako da katapultira vaš podkast u centar pažnje, dosežući novu publiku i pretvarajući slušaoce u verne fanove.”
O čemu pričamo u današnjoj epizodi:
- Iskoristite svoju listu e-pošte da biste izgradili očekivanje
- Pravljenje zanimljivog sadržaja i trejlera za vaše predstojeće epizode
- Uticaj poklona i podsticaja na vašu publiku
- Iskorištavanje moći Facebook grupa i onlajn zajednica
- Mogućnost plaćenog oglašavanja za promociju podkasta
- Važnost praćenja učinka i rangiranja vašeg podkasta.
- Kako prepoznavanje algoritma može povećati vidljivost vašeg podkasta.
- Pretvaranje novih slušalaca u verne fanove i potencijalne kupce.
Zapratite na ostalim kanalima:
- Website: https://milicadrinjakovic.com/pokrenite-podkast/
- Instagram: https://www.instagram.com/milica.podkast.asistent/
- Facebook: https://www.facebook.com/groups/podcastlaboratorija
—
Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podkast-laboratorija/message