
Da li će neko otvoriti baš tvoj njuzleter ili će on ostati zatrpan u moru drugih, nikad otvorenih mejlova, zavisi od tvog naslova iliti subject line-a. Samo od tih nekoliko reči, zavisi da li će neko pročitati tvoj njuzleter i uopšte videti šta prodaješ ili proskrolovati dalje.
Zato ne potcenjuj moć dobrog subject line-a.
Čak i da napišeš savršeni njuzleter, sa najboljim pozivom na akciju za prodaju svoje usluge ili programa ikad, ako ljudi ne otvore tvoj mejl, sav trud pada u vodu.
Srećom, pisanje naslova mejlova nije nuklearna fizika. U ovoj podcast epizodi, saznaćeš kako da napišeš subject line za mejlove na koji ljudi uvek kliknu i koje otvaraju sa nestrpljenjem i uzbuđenjem.
U ovoj epizodi pričamo o:
5 strategija za pisanje efektnog naslova mejla koji će povećati tvoj procenat otvaranja njuzletera
Kako sam došla do recepta za pisanje savršenog subject line-a na koji niko ne ostaje ravnodušan (sa konkretnim primerima)
Uloga tajminga i personalizacije u naslovu njuzletera i prodajnih mejlova
Kako da pretvoriš subject line u neodoljivi tizer za svoj mejl
Kako da navikneš ljude da željno iščekuju i otvaraju svaki tvoj sledeći njuzleter
Povežimo se na više kanala:
Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en
Prijavi se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
Prijavi se na besplatni trening o planiranju sadržaja: https://www.subscribepage.com/d8g1o2