
U današnjoj epizodi istražujemo kako podkasting može
poslužiti kao alat za stvaranje dubljih veza sa vašom publikom, pretvarajući pasivne slušaoce u lojalne kupce i saradnike. Otkrivamo kako pažljivo konstruisana strategija može brzo dovesti vaš podkast na prve pozicije među najslušanijim emisijama. Proučavamo i objašnjavamo zašto su epizode podkasta dragoceni dugoročni resursi i kako ih možete pametno koristiti i reciklirati za druge marketinške kanale. Ne propustite ovu izuzetno vrednu epizodu i naučite kako da iskoristite moć podkastinga za razvoj vašeg poslovanja!
„Podkasting je više od formata – to je mesto gde se prodaju high-ticket proizvodi ili usluge.“
O čemu pričamo u današnjoj epizodi:
- Uticaj podkasta na vaše poslovanje i stvaranje veza sa
publikom - Razotkrivanje mitova o takmičenju u podkastingu
- Strategije za brzi uspon na top liste uprkos konkurenciji
- Recikliranje podkast sadržaja za druge kanale
- Odabir prave kategorije za vaš podkast igra ključnu ulogu
- Prednosti dugog sadržaja u epizodama podkasta
Zapratite na ostalim kanalima:
- Website: https://milicadrinjakovic.com/pokrenite-podkast/
- Instagram: https://www.instagram.com/milica.podkast.asistent/
- Facebook: https://www.facebook.com/groups/podcastlaboratorija
—
Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/podkast-laboratorija/message