fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Misliš li da je vreme da koriguješ ili podigneš trenutne cene svojih ponuda? Ma koliko da si dugo u preduzetništvu, sigurno ti se bar jednom, ako ne i više puta, desilo da budeš u dilemi i nesigurna koliko da naplatiš neku svoju ponudu. Možda si čak i lupila neku nasumičnu brojku ili počela da gledaš okolo kako drugi to rade samo da skineš tu odluku sebi s vrata.

Cena koju staviš na svoju ponudu govori mnogo više nego što misliš.

Od nje zavisi da li ćeš se osećati nezadovoljno jer nisi adekvatno novčano kompenzovana za vrednost koju isporučuješ, nervozno jer si odabrala višu cenu i nisi sigurna da možeš da je opravdaš ili zadovoljno jer si odabrala baš onu cenu koju možeš da izgovoriš sa samopouzdanjem i koja je no-brainer za tvoje kupce.

U današnjoj podcast epizodi podeliću sa tobom 5 konkretnih strategija i smernica koje će ti pomoći da pravilno odrediš cenu svojih trenutnih i budućih ponuda. Nakon što poslušaš epizodu, znaćeš kako da postaviš cenu koja odražava vrednost tvoje ponude, kojom si ti više nego zadovoljna, a tvoji idealni kupci spremni da odmah plate.
„Cena koja ti ne odgovara ostaviće te frustriranom i osećaj koji ćete pratiti je kao da ‘uvaljuješ’ svoje usluge ili proizvode drugima.”

 

U ovoj epizodi pričamo o tome:

  • Zašto su određivanje nasumične cene, nagađanje i kopiranje mentora i konkurencije pogrešni načini za određivanje cena
  • Istraživanje tržišta: da li je važno koliko drugi naplaćuju i kakve to veze ima s cenom tvoje ponude
  • Šta je strategija jasnoće ponude
  • Identifikovanje troškova nerešavanja problema: koliko košta kupce da ne reše svoj problem
  • Kako strategija uštede vremena, novca i energije utiče na cenu
  • Zašto su VIP opcije i planovi plaćanja važni prilikom određivanja cene

 

Povežimo se na više kanala: