fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Da li ti se desilo da se na neku tvoju ponudu NIKO ne prijavi? Ili da se prijavi samo jedna do dve osobe? A možda tvoja prodaja izgleda kao lutrija – jednom popuniš sva mesta na programu, rasprodaš svoj kurs ili uslugu 1 na 1, a sledeći put se prijavi samo jedna osoba, a ti nemaš pojma šta si uradila dobro prvi put kako bi to mogla da ponoviš?

Šta god da je u pitanju, ako je tvoja prodaja nekonzistentna to je SIMPTOM problema, ne sam problem.

Postoji nekoliko ključnih razloga zašto ljudi ne kupuju od tebe i mi ćemo razložiti svaki od njih kako bi imala jasan sledeći korak šta da radiš po pitanju nekonzistentnih prodajnih rezultata. 

U ovoj epizodi pričamo o: 

  • 3 ključna razloga zašto ljudi ne kupuju od tebe i šta da radiš po tom pitanju
  • Zašto su usklađenost sa ponudom, konstruktivne granice i tvoja metodologija važni elementi tvoje prodaje
  • Kako da kreiraš uslove da tvoji klijenti postignu željeni rezultat u sklopu tvoje ponude

Povežimo se na više kanala: