fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Čak i ako si kreirala najbolji lead magnet na svetu i uložila puno truda u stvaranje istog, moguće je da ga ljudi neće preuzimati ili bar ne onoliko koliko si očekivala. Jednostavno je – ljudi se ne prijavljuju ni za ono što je besplatno ako u tome ne vide vrednost za sebe.

Ako dovoljno ljudi ne preuzima tvoj besplatni resurs, NIJE do sadržaja. Umesto da instant pomisliš da niko nije zainteresovan i odlučiš da promeniš lead magnet, proveri da ne praviš neku od greški o kojima pričamo u ovoj epizodi. Posle ove epizode imaćeš i jasne akcione korake šta da radiš da to odmah promeniš.

Efektan lead magnet značajan je za izgradnju njuzleter liste i prva je stavka od koje zavisi da li ćeš i koliko prodavati preko ovog kanala. Takođe, jedan je od najvažnijih delova njuzleter strategije jer bez njega nećeš imati kvalitetnu njuzleter listu ljudi spremnih da kupe.

U ovoj epizodi pričamo o tome: 

  • zašto ljudi ZAISTA ne preuzimaju tvoj lead magnet
  • šta da radiš ako se baš niko ne prijavljuje za tvoj besplatni resurs ili imaš manje prijava od očekivanog
  • u kojoj meri jasan ishod i rezultat koji komuniciraš kroz naslov svog lead magneta utiče na to da ga ljudi prezumu ili preskoče
  • kako način na koji pričaš o svom lead magnetu i landing stranica za njegovo preuzimanje direktno određuju koliko će ga ljudi preuzeti
  • zašto je važno da uvek i svuda pominješ svoj lead magnet
  • kako da kreiraš lead magnet koji tvoji ljudi zaista i žele i za koji će se prijavljivati u velikom broju

Ukoliko tvoj lead magnet na dovodi nove (ili prave) ljude, NE menjaj ga dok ne proveriš gore pomenute stavke. 

Povežimo se na više kanala: