
Čak i ako si kreirala najbolji lead magnet na svetu i uložila puno truda u stvaranje istog, moguće je da ga ljudi neće preuzimati ili bar ne onoliko koliko si očekivala. Jednostavno je – ljudi se ne prijavljuju ni za ono što je besplatno ako u tome ne vide vrednost za sebe.
Ako dovoljno ljudi ne preuzima tvoj besplatni resurs, NIJE do sadržaja. Umesto da instant pomisliš da niko nije zainteresovan i odlučiš da promeniš lead magnet, proveri da ne praviš neku od greški o kojima pričamo u ovoj epizodi. Posle ove epizode imaćeš i jasne akcione korake šta da radiš da to odmah promeniš.
Efektan lead magnet značajan je za izgradnju njuzleter liste i prva je stavka od koje zavisi da li ćeš i koliko prodavati preko ovog kanala. Takođe, jedan je od najvažnijih delova njuzleter strategije jer bez njega nećeš imati kvalitetnu njuzleter listu ljudi spremnih da kupe.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
- zašto ljudi ZAISTA ne preuzimaju tvoj lead magnet
- šta da radiš ako se baš niko ne prijavljuje za tvoj besplatni resurs ili imaš manje prijava od očekivanog
- u kojoj meri jasan ishod i rezultat koji komuniciraš kroz naslov svog lead magneta utiče na to da ga ljudi prezumu ili preskoče
- kako način na koji pričaš o svom lead magnetu i landing stranica za njegovo preuzimanje direktno određuju koliko će ga ljudi preuzeti
- zašto je važno da uvek i svuda pominješ svoj lead magnet
- kako da kreiraš lead magnet koji tvoji ljudi zaista i žele i za koji će se prijavljivati u velikom broju
Ukoliko tvoj lead magnet na dovodi nove (ili prave) ljude, NE menjaj ga dok ne proveriš gore pomenute stavke.
Povežimo se na više kanala:
- Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en
- TikTok: https://www.tiktok.com/@katarina.stankovic?lang=en
- Pretplati se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
- Prijavi se na besplatni trening o planiranju sadržaja: https://www.subscribepage.com/d8g1o2