fbpx
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Search in posts
Search in pages
Search in posts
Search in pages

Šta je to što ti nedostaje ako tvoja zajednica ne reaguje na tvoj sadržaj i prodaju? Kada se radi o prodaji, način na koji se pojavljuješ ključni je faktor uspeha. Pojavljivanje sa samopouzdanjem se vežba i, paradoksalno, gradi se vremenom što se više i češće pojavljuješ. Da li to znači da ne možeš da ga gradiš drugačije? Ne. Hajde da saznaš kako.

U ovoj epizodi pričamo o tome: 

  • koja je to jedna stvar koja ti nedostaje ako tvoja publika ne reaguje na tvoj sadržaj i prodaju
  • šta ljudi zaista kupuju od tebe 
  • koji su jasni znaci koji ukazuju na to da se NE pojavljuješ sa samopouzdanjem u svom biznisu
  • 3 stvari na koje treba da se fokusiraš kako bi se pojavljivala sa više samopouzdanja u svom sadržaju i prodaji
  • saznaćeš i koja je to konkretna, a jednostavna vežba koja će ti pomoći da brzo povećaš svoje samopouzdanje u prodaji

Da bi se pojavljivala samopouzdano u biznisu i isto tako prodavala, potrebna ti je ‘trijada‘ uverenja: vera u sebe, vera u ponudu i ono što prodaješ i vera u tvoje idealne kupce. Nakon što identifikuješ na kojoj od ovih stavki treba da radiš i to promeniš, počećeš samopouzdanije da se pojavljuješ u svom marketingu, sadržaju i prodaji. A onda će se i prodaja povećati.

Povežimo se na više kanala: