
Šta je to što ti nedostaje ako tvoja zajednica ne reaguje na tvoj sadržaj i prodaju? Kada se radi o prodaji, način na koji se pojavljuješ ključni je faktor uspeha. Pojavljivanje sa samopouzdanjem se vežba i, paradoksalno, gradi se vremenom što se više i češće pojavljuješ. Da li to znači da ne možeš da ga gradiš drugačije? Ne. Hajde da saznaš kako.
U ovoj epizodi pričamo o tome:
- koja je to jedna stvar koja ti nedostaje ako tvoja publika ne reaguje na tvoj sadržaj i prodaju
- šta ljudi zaista kupuju od tebe
- koji su jasni znaci koji ukazuju na to da se NE pojavljuješ sa samopouzdanjem u svom biznisu
- 3 stvari na koje treba da se fokusiraš kako bi se pojavljivala sa više samopouzdanja u svom sadržaju i prodaji
- saznaćeš i koja je to konkretna, a jednostavna vežba koja će ti pomoći da brzo povećaš svoje samopouzdanje u prodaji
Da bi se pojavljivala samopouzdano u biznisu i isto tako prodavala, potrebna ti je ‘trijada‘ uverenja: vera u sebe, vera u ponudu i ono što prodaješ i vera u tvoje idealne kupce. Nakon što identifikuješ na kojoj od ovih stavki treba da radiš i to promeniš, počećeš samopouzdanije da se pojavljuješ u svom marketingu, sadržaju i prodaji. A onda će se i prodaja povećati.
Povežimo se na više kanala:
- Instagram: https://www.instagram.com/katarina.j.stankovic/?hl=en
- TikTok: https://www.tiktok.com/@katarina.stankovic?lang=en
- Pretplati se na njuzleter: https://landing.mailerlite.com/webforms/landing/o6p7t8
- Prijavi se na besplatni trening o planiranju sadržaja: https://www.subscribepage.com/d8g1o2